Bu bölümü tamamen karakterleri anlatmak için kullanacağım öncelikle kolajları sizinle paylaşmak istiyorum daha sonra hepsini yazacağım başroller hariç hepsini kısa kısa yazacağım keyifli okumalar 😍😍
Sena: Hayat enerjisi inanılmaz yüksek yanaklarını sıkmak isteyeceğiniz çok tatlı bir kızdır. Zamanında yaşadığı bazı kötü biten aşklar yüzünden kalbinde kırık çoktur ama yinede ona yazı mı tura mı deseniz AŞK der.
Uzay: Küçük yaşta ölen annesi ve babası yüzünden hayata küsen Uzay kardeşi ablası ve okulu sayesinde hayata geri dönmektedir. Aşk yaşamayı ve çapkınlığı sever.
Ela: Uzay Serra ve Dicle'nin ölü bilinen halası. Uzayın yanına hizmetçi olarak girip onun hayatının aşkını bulmasına yardımcı olmak ister. Bu sebeple de Sena'nın en yakın arkadaşı Ece ile iş birliği içerisine girecektir.
Ece: Koskoca ülkede görüp görebileceğiniz en atarlı kızdır. Çöp yere düşse neden yere düştü diye çöpe bile atar yapar. Sena'nın en yakın arkadaşıdır.
Can: Uzayın en yakın arkadaşlarından biridir. Ece ile yaklaşık 3 senedir beraberlerdir.
Yağmur: Ecenin ikiz kardeşidir. Kardeşi gibidir biraz çabuk sinirlenir. Ama asla Ece kadar değil
Cihan: Sena'nın ikiz demeye bin şahit ister ona hiç benzemeyen ama aralarında bambaşka bir bağ olan ikiz kardeşidir. Yağmur onun hayatına girdiğinden beri her günü gülerek ve Mutlu geçmektedir.
Serra: Uzayın küçük kız kardeşidir. Cadılığı ile bilinir. Sena ve Ece ikilisi ile beraber takılacaktır. Ta kiii...
Ayberk: 5 senedir sevgilisiz olan Ayberk Serra sayesinde yeniden aşka tutunur.Dicle:Uzayın ablası aynı Zaman'da da Uzayın okulunda beden eğitimi öğretmenidir.
Sıraç:Sena'ların okulunda matematik öğretmenidir. Yakışıklı ve kaslı yapısı ile kızların gözdesi olsa da onun gözü bir tek nişanlısı Dicle'yi görmektedir.
Gülfem-İlknur: İkiz kardeşlerdir. Birbirinden ayrılmaları zor olur çünkü çocukluklarından bu yana hep böyle beraber takılmışlardır. Yakın Zaman'da ölen anne ve babasından sonra amcaları yani Sena'nın babası kızları yanına almıştır.
Gökalp:İlk görüşte aşka Gülfem ile inanmıştır. Gülfemle sevgili olacaklardır.
Efe: İlknurun önce sahte sonra gerçek sevgilisidir
Emir: Sena'nın abisi gibi sevdiği bir insandır. Öz abim yerine koyar onu.
Uğur: Sena'nın İstanbul'da okuyan arkadaşıdır. Daha sonra Sena'yı özlediği için onun yanına İzmir'e dönecektir.
Zeynep: İzmir'e gelince Uğur'un sevgilisi olacaktır.
Selin: Emirin sevgilisidir. Sena ile yakınlarken kıskançlığı yüzünden Sena ile kavga eder.
Utku:Malatya'da yaşayan Uzayın kuzenidir.
Merve: Utkunun sevgilisidir.
Bilge: Utkunun kız kardeşidir
Ateş: Bilgenin sevgilisidir
Nehir: Çok saf çok temiz bir kızdır.
Kaan: Nehirin sevgilisi olmasına rağmen içten içe nehiri değil Sena'yı sevmektedir.
Berna: En kısa şekilde salağın tekidir. Ama iyi kızdır güvenilirdir. Küçük yaşta evlenmiştir ama okula devam etmektedir.
Yakup: Bernanın kocasıdır.
Fatih: Elanın hem ortağı hemde sevgilisidir28karakter 14çift vardır. Bazıları çok sonra gireceklerdir. Ama yazmak istedim. Bir sonraki bölümde görüşmek üzere hoşçakalın 😇😇😇
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AŞK YAZI BEN TURA
Ficțiune adolescențiBir aşktı bizimkisi siyah beyaz bir film misali...