Medyaya bakınız !
Hepimizin bildiği üzere , benim de kullandığım Wattpad platformu üzerinde her gün binlerce kitap yayına giriyor,milyonlarca kitap yeni bölüm paylaşıyor .Hepimiz şunu da biliyoruz ki bu platform garip aşk hikayeleriyle ünlü.Tabi ki de farklı türde kitaplar yayınlanıyor ve şükürler olsun ki okunuyor ama ortada çok büyük bir sorun var .
Sizce de kötü çocuk,masum kız hikayeleri fazla kasmadı mı ?Hiç dikkat ettiniz mi neden kız çaresiz kaldığına hep birine en çok da bir erkeğe sığınıyor ? Neden bu kızlar % 98 çok güzel , fiziği muhteşem , dolgun dudakları ve elinden düşürmediği kirazlı dudak nemlendiricisi var ? Neden erkek çok yakışıklı ve kaslı üstüne üstlük 1.90 ? Neden elinden düşürmediği sigarası var ? Neden bu erkek barlardan çıkmıyor ? Neden bir tanesi de kütüphaneden çıkmıyor ? Neden kızımızın hiç sevgilisi olmadı ? Neden kızımız bakire ? Neden kitaptaki bakire olmayan kızlar çok affedersiniz ama kaşar ?
En acınası olanlar ise kızın değişim hikayeleri !
Kızımız okulun (genelde kolejdir çünkü zengin olmalı genç adam ama yanlış anlamayın kızın gözü parada değil (!) ) en yakışıklı ve kaslı çocuğuna aşıktır.Fakat tabi ki erkek ona bakmaz .Kız çok üzülür ve siz olaya bakın KIZ DEĞİŞİR .SAĞLIĞI ,HAYATI İÇİN DEĞİL ONU OLDUĞU GİBİ SEVEMEYEN ALTINDAN KIZ EKSİK ETMEYEN BİR ERKEK İÇİN .! Peki ne olur sonra ? Adam Tabi ki kızı sever .OLUR MU CANIM ADAM ONU HER ŞEKİLDE SEVERDİ !!(!) .
Ve hikaye kitap oldu.Yine en acınası olaylardan biri de "Feminizm" etiketli bazı hikayeler .Kız feminist ,erkeklerden nefret ediyor (gerçekten şunu görmekten yoruldum artık gülüyorum (!))
Aaaaaa! Kızımız aşık oldu (!) E ama o feministti ? O erkeklerden nefret ederdi(!) Aşık olamazdı(!)Arkadaşlar hiç nazik olamayacağım ama gerçekten ergen gözlüklerinizi çıkarın ve bakın.Size dayatılmaya çalışılan ( yazarlar , kötü amaçlı demiyorum ) şu kalıpları görün.Bakın ,
Mükemmel bir fiziğe sahip olmak zorunda değilsiniz , Dolgun dudaklarınız olmak zorunda değil , Siyahlara bürünmeniz sizi havalı yapmıyor . Bir erkeğin sizi kıskanıp size yasaklar getirmesi kadar geri kafalıca bir durum yok. Ayakta durabilmeniz için bir erkeği geçin , hiç kimseye ihtiyacınız yok .Bir erkek kaslı ve geniş omuzları olunca mı erkek oluyor yoksa birini her şeyiyle sevdiği zaman mı ? İroniye bakar mısınız ? Bu kitaplar o kadar çok satılıyor ki ! Ben de bu tür kitapları okudum.İnsan bağımlısı oluyor .Fakat sonra yaptığım işin bana kattıklarına bakmak istedim ve karşılaştığım durum koca bir sıfır değil ; bana kattığı olumsuzluklardı ve okumayı bıraktım. Eğer gerçekten aşkın ,gerçek aşkın bulunduğu bir hikayeyi okumak istiyorsanız Kürk Mantolu Madonna'yı okuyun mesela!Erkek karakterin kadına olan büyük sevgisini görün!Okuyabilirsiniz,sevebilirsiniz ama lütfen objektif bakmayı deneyin ve ne yaptığınızı görün .Yaptığınız işi onun farkında olarak yapın. Ve bu hikayelere prim verirken lütfen feminizmden söz etmeyin çünkü alakası bile yok !!!