YARADILIŞ FARKLILIKLARI

87 9 14
                                    

Eğer Feminizm ile ilgilenen varsa aranızda ,elbet şunu düşünmüşsünüzdür:

"Sonuçta erkek yaradılıştan bir kadından daha güçlü fiziksel olarak .Ve biz kadınlar nereye kadar dayanabiliriz ki .Onlar tıkanmadan rahatça hareket edebilecekken bizim önümüze çıkan taşlı yollar var .Onlar bizden acaba üstün mü ?"
________________________
Ben de bunu düşündüğümü size söylemek isterim.Benim çocukluğum daima hiç kimseye ihtiyacı olmayan bir işkadını olduğumu hayal ederek geçti.Ve bu düşünceler bunlara çok tersti.En çok biri tarafından rahatsız edildiğimde bu inancım kayboldu.Fakat başıma öyle güzel bir şey geldi ki bunun tamamen bir saçmalık olduğunu fark ettim.

Birkaç gün önce sosyal medya üzerinden feminizm ile alakalı düşüncelerini takip ettiğim bir kadına ,bu düşüncelerimi yazdığım bir mesaj yolladım.Açıkçası hiç cevap vereceğini düşünmemiştim.Sadece yollamıştım belki görür diye.Ve ertesi gün bana cevap verdiğini görünce mutluluktan elim ayağıma dolandı.

Bana yaradılışta eşitliğin olmadığını söyledi.Evet yaradılışta eşitlik yoktu .Çünkü iki cinsiyetin de birbirinden üstün olan özellikleri var.Evet ,erkekler fiziksel açıdan bir kadından daha donanımlı.Fakat,bir kadın şefkat ve içgüdüleri ile daha donanımlı.Onlar inşa ederken ,biz şifalandırıyoruz.Onlar yıkarken biz yapılandırıyoruz.Onlar öldürürken biz doğuruyoruz.Fakat en önemlisi şu ki ölüm de yıkım da yaşamın parçası .
Her iki cinsiyet birbirini tamamlıyor.İkisi bir araya geldiklerinde üstesinden gelemeyecekleri herhangi bir şey yok.İnsanlar, kini,açgözlülüğü ,nefreti,ırkçılığı ,bayrakları sınırları ,sınıfları yarattı ve her şey o zaman bozuldu.Kadın ve erkek eşitten öte birdir.İki taraf da kendilerini kıyaslamak yerine sahip olduklarının en iyisini yapmaya çalışmalıdır.
________________________

Arkadaşlar gerçekten şunu fark ettim.İlk toplumlarda cinsiyet ayrımcılığı diye bir şey sizce var mıydı?Cevap çok net !Tabi ki yoktu .Keyfi öldürme,tecavüz etme,cinayet Tabi ki yoktu .Fakat gelin görün ki onlara gelişimini tamamlamamış diyorlar.Acaba bizler mi Onlar mı ?Tabi ki bu bambaşka bir konu!Benim değinmek istediğim insalığın bencillikleri ve istekleri adına çıkan şeyler.Cinsiyet eşitsizliği de bunlardan biri .Ve son olarak söylemek istediğim şu ki her şeyden önce insan gibi insan olmayı öğrenmeliyiz .Çünkü insanlıkta ,asıl insanlıkta cinsiyet eşitsizliği,ırkçılık,kin,nefret,üstünlük yok.İnsanlık bu .İnsanlık yukarıdaki foto gibi mesela ...

FEMİNİZMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin