Budi me stari sat koji se nalazi na nocnom stocicu pored kreveta. Ugasila sam ga i otisla u kupatilo. Obavila sam higijenu i vratila se u sobu izvadila sam neke stvari iz ormana za danas i obukla ih. Obula sam patike uzela torbu i izasla iz kuce. Zakljucala sam je i posto je padala kisa odlucila sam da idem kolima jer mi se neda da vozim motor po ovoj kisi. Uvek sam volela kisu ali danas bas i nebi da pokisnem. Dodala sam gas i ispred skole se nasla za pet minuta. Kad sam usla u skolu videla sam Stefana kako sedi u nasoj zadnjoj klupi. Zavolela sam tog lika i vise nego bilo koga drugog. Iako nikog nisam volela vise od mog brata ali Stefan me nekako podseca na njega. Oboje su dobri i imaju istu zelenu boju ociju. Sela sam do njega a on kad me je primetio, zagrlio me je. Nisam to ocekivala ali sam mu uzvratila i nasmesila se. Kad smo se odmakli ispruzio je ruku.
-Cao,mala. Imam poklon za tebe, zatvori oci i nemoj da viris.-
Rekao je na sta sam ja klimnula glavom sa smeskom na licu i zatvorila oci. Osetila sam nesto hladnjikavo oko vrata, ali nisam htela da otvorim oci dok mi on nekaze.
-Mozes da otvoris oci.- rekao je i ja sam ih otvorila. Pogledala sam u vrat i videla lancic sa vukom na njemu. Zaglila sam Stefana.
-Kako si znao da volim vukove?-
-Predpostavio sam kad sam video da onako gledas u mesec sinoc.- rekao je i osmehnuo se.
-Usput srecan ti rodjendan.- nasmejala sam se.
-Hvala. Jel sigurno danas ides samnom da kupim psica?- upitala sam na sta je klimnuo glavom i ja sam se osmehnula. U tom trenutku u ucionicu usao je nastavnik sede kratke kose i seo u svoju udobnu stolicu pokraj table.