19 5 3
                                    

[※ Skip mase rehat ※]

"Weh Jungkook yeoja tadi yang kau marah masa dekat dalam kelas tu siapa nama dia?", tanya Jimin. "Ouh dia tu Jungmin a.k.a enemy aku",jawab Jungkook. "Boleh tahan jugak die tapi garang gile nak mampus!".

"Ouh dia tu memang garang perangai pun macam namja", ujar Jungkook dengan sepenuh hatinya. "Ouh", jawab Jimin pendek. "Haa! Mengumpat pasal Jungmin ehh!", sergah V dari belakang mereka. "Ehh takdelah ni pasal Jungmin lain".

"Ouh, iyee ke? Berapa banyak name Jungmin dekat sekolah ni ujar V dengan nada pelik.

"Tepi² menyemak je dekat sini! ", ujarku. "Oi perempuan! Takde jalan lain ke nak lalu bodoh!", marah Jungkook. "Kalau ade pun suke hati akulah nak lalu mane² jahanam!!".

"Eh berhenti² jangan gaduh!", halang Jimin. "Sibok jelah kau ni Jimin! Haish nasib kau halang aku kalau tak, tak tahulah jantan ni dah jadi ape!".

"Ape kau cakap?!", marah Jungkook. "Dah² Kookie. Mengalah je dia kan yeoja kau tu namja. "Si Kookie ni takkan pernah mengalah walaupun orang tu yeoja ke namja ke", ujar V. "Ouh", jawab Jimin pendek.

"Hai awak", sampuk Sung hyu. "Ehh hai bae!", ujar V. "Eh tu ke makwe kau?? Dia kawan Min kan??", tanya Jimin yang ingin tahu. "Haah", jawab V. "Pfftt". "Apasal dengan kau ni?!  Jangan sesekali nak ketawakan yeojachingu aku eh!", marah V. "Haa okey².





















[※ Skip dekat kelas ※]

"Boom!!", sergah Min ah. "Oh mak kau Jimin meletup!!", melatahku. "What?!!  Jimin!!  Kau suke Jimin ke?!! No!! Die aku punya!!", marah Min ah. "Ehh takdelah tadi aku just melatah je", ujarku. "Jinjja?", tanya Min ah. "Ye jinjja", jawabku.

Selepas itu, Jungkook and the geng pun tiba dekat kelas dengan membuat bising.

"Boom!", bunyi ketukan pintu yang teramat kuat. "Woi cibai~ kau tak tahu nak ketul perlahan ke?!!", marahku. "Aku tak tahu kenapa?!!", sindir Jungkook. "Babi kau!!!! ".

Lepastu Jungkook dan aku pun bergaduh sehingga tak sedar yang cikgu sudah pun berada di kelas kita orang. "Gaduh je kamu berdua ni! Aku kahwinkan korang berdua kang!", ujar cikgu.

"Kahwinkan je mereka berdua cikgu!! ", jerit Min ah. "Babi kau!!!!!, " marahku. "Kau pun same cakap orang!!!!! ".

[OG] Leave ↭ 박지민Where stories live. Discover now