פרק 2

12 2 0
                                    

כבר ערב. שיערתי שעכשיו השעה 7 וחצי, דוד שלי לימד אותי לקרוא בכוכבים . הרגשתי שהראש שלי כאב . סובבתי את הראש שלי וראיתי שאני שוכבת על האדמה ולאקי לא לידי. איפה לאקי!? נכנסתי ללחץ והתחלתי לרוץ בכל היער . בוכה ומודאגת התחלתי לצרוח "לאקייי!!" פתאום לאקי בא מאחורי וליקק אותי . "איפה היית ?! דאגתי מאוד! איבדנו את הדרך ! " אמרתי לו . לאקי מייד התחיל לרוץ לכיוון הבית . כבר לא ראיתי אותו באופק , פחדתי לאבד אותו . התחלתי לרוץ לכיוון שלו וראיתי שהוא הוביל אותנו לבית . "לאקי כלב גאון שכמותך !" צעקתי אליו שמחה ומאושרת . רצתי הביתה וראיתי את אימא שלי חבולה בעינה השמאלית יושבת ומחכה מחוץ לבית . "ליה ! איפה היית ?" צעקה לעברי אימי ."אימא !" השבתי לה ורצתי לחבק אותה . כל כך שמחתי לראות אותה . לאקי כשכש בזנבו וגם בא להתחבק איתנו . "מה קרה לך בעין ?" שאלתי . "אה...זה...מה הפצע הישן הזה ?...זה שום דבר...אממ...אבא שלך...נפלו לו כמה צלחות מן היד...אבל אני בסדר לא קרה לי כלום ! העיקר שאת בסדר" השיבה בחשש . "לא אימא !מה קרה לך בעין ?!" השבתי והרמתי את הקול שלי קצת . "זה שום דבר ! אמרתי לך...טוב כבר מאוחר נדבר מחר" התחבקנו חיבוק אחרון וכל אחת הלכה למיטה שלה .
למחרת היה מתח בבית ולא כל כך דיברנו . אימא היתה רוב הזמן במטבח מבשלת ואני עם לאקי בסלון או בחדר שלי . המילים היחידות שאני ואימא שלי החלפנו היו "ליה הארוחה מוכנה" וגם זה היה רק בבוקר בצהריים ובערב.

לב של כלב - מבוסס על סיפור אמיתי Where stories live. Discover now