Return

3.2K 217 12
                                    

O pět let později:

"Ale podívejme, kdo se uráčil navštívit Londýn!" Zvolal Louis.

"Taky tě nesmírně ráda vidím, Louisi"

To byla ta jediná žena, do které jsem se zamiloval.

Strávili jsme spolu jen jednu krásnou chvíli. A jednu jen proto, že měla přítele. Víc jich bohužel nebylo.. jako takových, jak jsme se viděli naposledy.. Jenže já ji dostal. A budu se snažit znovu.. o Laylu.

"Ahojte" mávla i na mě, usmál jsem se, když zastavila pohled konečně jen na mně.

"Co tady děláš? Nemáš být v Americe?" Zeptal se zase Louis.

"Ne, už tam dva roky nejsme. Byli jsme v Guildfordu, tam, kde jsem vyrůstala, jinak se až teď stěhujeme sem do Londýna" usmála se

"A kde máš Marka?" Zeptal jsem se tentokrát já.

"On byl ten důvod odchodu z NY, nic nás tam nedrželo" podívala se do země, je smutná? Trochu to teď nechápu, no viděl jsem, že na prsteníčku nemá nic. Ani jeden prstýnek. Jo.. vím jen, že se vzali, že měli svatbu jen.. na radnici či co..

"Vy nejste spolu?" Zeptal jsem se

"Ne, rozvedli jsme se" Hurá! Jo! Mám cestu volnou!

"Tak proč potom používáš množné číslo?" Byl jsem až moc zvědavý.

Ukázala na stůl, nedaleko od nás.

Seděla tam malá holčička, mohla mít nanejvýš tři-čtyři roky. Moc neumím odhadovat věk.

"Mám dceru" doplnila to tím

"A to vás jen tak nechal odejít? Opustil vás? Ten zmetek!" Rozčiloval se Loui, popravdě jsem měl taky co dělat, abych nevybuchl, sice jsem ho nikdy neměl rád, ani Louis, ale měl Laylu, to bylo jediné, proč jsme tomu kreténovi ještě nerozbili hubu.

Milovala ho. Ale ne dostatečně.

"Ne, to.. vysvětlím vám to potom"

"Chcete se seznámit?" Usmála se

"Jasně, že jo!" Hned poskočil Louis

"Tak jo" zasmála se, šla k malé holčičce a my hned za ní.

"Katie, tohle je strejda Louis a tam ten je Harry" ukazovala na nás.

"Ahojky, Katie" vzal si ji na ruce Loui.

"Když budeš větší a budeš mít zlomené srdíčko, přijď za mnou. Napravíme to, rozveselím tě" udělal na ni ksichtík, čemuž se zasmála.

"No a teď nám řekni, jak to je s tím Markem" řekl Louis, když Katie natahovala ruce ke mně.

"Broučku, ahoj" pozdravil jsem ji a vzal jsem ji.

Postavil jsem si ji na stehna a ona mě objala okolo krku.

Po chvilce se posadila na moje stehna, tak jsem si s ní hrál.

Usmívala se na mě. Byla rozkošná.

"No tak? Vysvětlíš nám to?" Zeptal se znovu Louis.

"Katie není Markova" řekla nám a mně spadla brada.

Can do! || h.s. ✔Kde žijí příběhy. Začni objevovat