"Harry? Pojď s námi do Nando's bude tam i Layla" lišácky se usmál.
"No a?" zamračil jsem se na Louise.
"Vím, že se ti líbí" zasmál se "nelíbí!" samozřejmě, že líbí, ale to vědět nemusí.
"Nevím, jestli bych se teď měla urazit" přišla najednou Layla, jaj..
"Ne, ty jsi pěkná, ale tenhle mě sere" řekl jsem a ukázal jsem na Louise. Jasně.. nemohl jsem zapůsobit ještě trapněji?
"Pěkně zařízené" zamrmlala a rozhlížela se kolem sebe na můj obývák. Ale stála v klidu.
"Když máš hlad, nejsi to ty" díval se na ni Louis, "je moc klidná, to není dobré" zašeptal si Louis, nevím jestli pro sebe, ale slyšel jsem to.
"Ale já mám pořád hlad, kdo teda doprdele jsem?!" řekla a povytáhla obočí.
"asi Niall" řekl jsem pro změnu já.
"To je ten blonďák?" Zeptala se nás "jo, akorát už není blond" řekl jí zase Louis.
"No tak? Vstáváme!" Zavelela a už mě tahala z gauče.
"Pohni si, mám hlad!" Řekla, tak jsme si museli pohnout no..
____________________"Bojím se, že láska mého života uvízla někde v kondomu.." řekla Layla u stolu z ničeho nic, hned se všichni začali smát.
"To by ti Harry mohl vyprávět!" zvolal Louis a pobouchal mě přátelsky po rameni.
"Proč zrovna Harry? Ty bys mohl taky" vyplázla na něj jazyk. "No promiň?" ohradil se.
"No promiň jako, ale myslíš, že s takovým přístupem si tě Eleanor někdy vezme?" ušklíbla se na něj
"Pořád lepší než ty, s tvým přítelem v kondomu se tam nedohrabeš nikdy!"
"Já tě tak nenávidím, Lou" zasmála se "miluju tě, brouku" řekl jí na oplátku.
"Ani se ti nedivím" řekla s úsměvem.
Proč jsi někoho takového nemůžu najít já? Akorát.. ne jako kamarádku..
Zasekl jsem se a nemohl jsem jen tak vyjít z kruhu singl lidí..😢
ČTEŠ
Can do! || h.s. ✔
Fanfiction"Je třeba u holek hledat mozek, pí*u má každá" 😂😂😂 Varování: budou se zde vyskytovat vulgarismy, atd.