bölüm 2

50 6 5
                                    

Deneme bitti okulun kapısında chan mi'yi bekliyordum ahaa işte geliyor tek dostum onu çok seviyorum."nasıl geçti deneme "ahhh ah cevap vermediğine göre kötü geçmiş."kötü mü geçti " "Hmm senin? tabi sormama gerek yok demi kesin süper geçti demi?" başımı salladım. Otobüse bindim " Nana sen eve git benim bi kaç işim var." dedi ve koştu gitti.

...

"Anne ben geldim"ses gelmedi. İçeri doğru yürüdüm. Hahha çok korktum ya" Anne! niye ses vermiyorsun korktum ya."Nana hadi üstünü değiştir de gel yardım et" annem kimchi yapıyordu. Üstümü değiştirip anneme yardıma gittim. Tam anneme lahanaları  uzatacakken bıçak bileğimi kesti."Ahhh" diye bağırdım. Kanıyordu, iğrenç ya."Kızım iyi misin Nana bi işi de doğru yap kızım. Kanı sil sonra yarayı sar hadi!" Odama girdim yaramı sardım çok uykum geliyordu. Yatağıma uzanıp gözümü kapattım.

...

Birinin üzerindeki yorganı çektiğini  fark ettim" Hadi kalk ya uykucu"ahh bu chan mi'ydi. Kolumdan tutup lavaboya koydu."Yüzünü YIKA!!""tamam senin için bugün yıkayacağım." Gülüp odadan çıktı. Üstümü giyinip chan mi yle okulun yolunu tuttum."Nana bileğine noldu nasıl yaptın?"dedi  " Annemle kimchi yaparken destim" dedim gülerek. "Acıyor mu?" dedi. Dudağımı büzerek" hıı hıı"dedim. Gülümseyerek saçımı dağıttı.Okulun  kapısına geldiğimde derin bi nefes aldım çünkü korkuyorum insanların bana  kötü davranmasından bunun üstesinden gelemem. Bahçeye girdiğimde herkes diken üstündeydi. Chan mi beni sınıfıma bırakıp gitti. Sırama oturdum ve hoca elinde ki sonuçlarla içeri girdi." Günaydın. Deneme sonuçları çıktı. Çok merak ediyorsunuzdur o yüzden hemen birinciyi söylüyorum. Birinci... Nana" ohaa herkes dönmüş bana öfkeli bakışlarla bakıyordu."  Tebrik ederim Nana"dedi hocamız ve sınıftan çıktı. Herkes bana bişeyler söyleyip duruyordu. Tae jo kafasını bana doğru çevirirken göz göz e geldik. Off gerçekten çok sinirli bakıyordu. Açıkçası ondan korkuyorum çünkü o kimseyi önemsemiyor ve şu ana kadar ki denemelerde birinci ya se yi ya da  tae jo oludu. Zoruna gitmiş olmalı. Zil çaldı. Se yi bana doğru yürüyordu. Onun bana birşeyler söylemesini dinlemeden chan mi'nin sınıfına doğru koşarken birden birinin ayağına takılıp yere düştüm. Dizimin ağrısından inliyordum. Başımı yukarı kaldırdığımda  Tae jo'yu gördüm. O mu bana çelme takmıştı.üzerime eğilip" KİMSİN SEN! Haaa kimsin de benim önüme geçiyorsun." diye gürldedi. Etrafıma toplanmış insanlar bana gülüyorlardı çok utanıyordum. "Peki se_" diyecektim ki başımdan aşağıya un dökmeye başladı." İşte ben bunu yapabilecek biriyim" elindeki un kutusunu da başına atıp arkasını dönüp gitti. Çok utanıyordum ayrıca ayağım sızlıyordu nasıl ayağı kalkacaktım. Evet kalkabildim herkes  bana acınası bir şekilde bakıyordu. Arka bahçedeki yerime gelip ayaklarımın üstüne oturdum. Hıçkıra hıçkıra ağlıyordum. Omzuma dokunan biri vardı arkamda  döndüm ve Chan mi'ydi. "Chan mi nerdeydin sen ben ne kadar acı çektim biliyor musun?" Ağlayarak ona sarıldım. " Müdür çağırmıştı. Odadan çıkarken herkes senin hakkında konuşuyordu. Senin buraya geleceğini tahmin ettim.

Chan mi~~~~~

Onu iki kezdir boyle çaresiz görüyorum.  Ilkinde babasını kaybettiği zamandı. Şimdi de Tae jo piç kurusu için onu böyle görmek istemiyorum. "Nana ona seni ağlatmanın cezasını vereceğim ama ilk önce revire gidelim ben de sana  giyecek bişey getireyim. Hııı?" dedim. Onu ayağı kaldırdım. Yürüyorduk ki elimi tutup "Chan mi ben çok utanıyorum ama" dedi.

...

Gerçekten utanıyorum ben bunları yaşarken onlar gülüyordu. Chan mi bana baktı ve kucağına alıp revire görürdü. Revire vardık ordaki hemşire yarama pansuman yaptı. " Biraz burda dinlen. Yaranın izi de kalmaz tamam mı?" Başımı salladım.

Veeeee bölüm sonu ...

Nasıldı?

Kimchi dedim yaaa 😂😂😂


AŞK MIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin