ONU ISTIYORUM.

24 5 1
                                    

NANADAN DEVAM...

Bilegimin agrisindan uyanmistim. Offf ya Chan mi nerde. hııııı ya tae jo. Cok iyiyim ama bileğim o kadar ağrıyor ki kalkamıyordum.

Bahceye dogru ilerlemeye başladım.
Orada bi kalabalık vardı.
Insanların arasından gecerek ne oldugunu gormeye çalıştım. Ama bişey göremedim  yanımdakı çocuğa

"Yaa orda ne yapıyorlar"

" kavga ediyorlar " oha kim ya.

"Kim kavga edi-"cümlemi bitirmeden başımı diger tarafa çevirdim ve dudağı kaşı patlamiş bir tae jo gördüm üstünde de sinirden kızarmış chan mi.

Koşarak onların yanına gidip chan mi'yi tae jo'nun üstünden almaya çalıştım ama işte çalıştım. Beni iterek"geri çelil" dedi. Ben dinler miyim? Tabiki de hayır. Bu sefer tam yumruk atıcaktıki  onun önüne geçtim.

"Chan mi kendine gel napıyorsun? " dedim.

" sence napıyorum nana. Görmüyor musun o ilk önce senin üzerine un döktü bişey demedim daha sonra kesilmiş olan bileğini sıktı. Sence ben sessiz durur muyum? Haaa?" Chan mi beni korurdu hep ama bu sefer fazlasıyla abartmıştı. Bişey demeden tae jo'nun yanına gittim. Yerde hareketsizce (hdhhep) uzanıyordu. Onu kaldırmaya çaliştim ama çok ağırdı.

"Tae jo iyi misin? Tae jo "
cevap vermiyordu.

TAE JO ❤❤❤

Revir odasında nana'nın uyanmasını bellerken onun yakın arkadaşı odaya girdi.

" senin ne işin var burda. Ayrıca ona ne oldu?" sinirli görünüyürdü. Ne demeliyim ki ben mi yaptım yaptım diyeyim.

"Bak. Sade-" cümlem nana'nın uykusunda 'acıyor ' diye sayıklamsıyla bölündü.

" bence dışarıya çıkalim."diye atıldı chan mi . Adını biliyorum çünkü nana yı araştırmıştım. Neden mi? Çünkü onun yüzünden denemede düşük not aldığım ve kendimi ezilmiş hissetmiştim. Ve onun hakkında bilgi sahibi olmak istemiştim bunların birğün işime yarayacağını biliyorum. Yani ... umarım.

Bahçeye indiğimde ona bakmamla gözüme yumruk yemem bir oldu.bir an kendimi yerde bulmuştum. Refleks olarak bişey yapamadım.
Birden üzemime çıkıp yüzüme yumruk atmaya başladı. Ve herkes başımıza taplanmiştı.

Nanadan devam

Onun başını bacaklarımın üzerine koyup peçeteyle yüzündeki kanı silmeye başladım.

"  chan mi hadi lütfen yardım et ya kan kaybından ölürse ha yardım ette revire götürelim."

"..."

"Sana yalvarıyorum lütfen?"  Ona ağlamaklı gözlerle bakmıştım. Neee?  ağlamaklı mı noluyor ya?

Bana dayanamayıp yanıma geldi. Birlikte tae jo'yu revire götürdük. Götürürken bileğimin ağrısını hissetmemiştim.
Görevli yaraları temizlerden tae jo'nun acı çektiği her halinden belliydi. Chan mi bana dönüp
"Nana sen iyi misin bir yerin ağırmıyor ya." Neeee!

"Chan mi neden onu dövdün. Seni ne böyle bişey yapmaya zorladı."
Bakişları değişti. Oyyy nasılda kötü kötü  bakıyor. Tırstım ya.

"Nana... bak arkadaşim o sana zarar verdi. Seni incitenlere acımam biliyorsun. Hem sen niye o kadar endişelendin heee?" Yok ya ben niye endişeleneyim. lduvıjd

"Yaaaa! Enişelenmedim ki😟😟😟. Chan mi sen eve git. Beni bekleme" her ne kadar da isteksiz plsa da gitti

Tae jo'ya batığımda gözlerini kapatmıştı. Doğru ya ben neden böyle davranıyorum ki hem burdan bakınca çok sexy görünüyordu.

"Tae jo iyi misin? Çol acıyor mu?"yüzünden de belli ki acıyordu bende kalkmiş ne diyorum ya.
Ses vermeyince de kolunu dürtmeye başladım. Niye tepki vermiyor ki ya öldüyse off kesin öldü. Napmalıyım????

Yüzümü onun yüzüne doğru götürdüm nefes alıyor mu diye. Nefesini yüzümde hissedince bir an irkildim. Tam geri çekiliyırdum ki gözlerinin açık olduğunu görünce mantoya uçtum.(yazarken aklıma Bakicim geldi. Hdkdbks)

Tae jo ❤❤

Gözümü dudaklarıma değen saçlarla açtım offf bu o. Kokusu burnuma dolarken geri çekildi ve göz göze geldik, bi iki adım geriledi 

"İyisin değil mi?" İyimiydim? evet. Dayak yemişyim ama buna değdi çünkü annem, o annemi yanımda hissettirdi.

"Ahh evet iyiyim"diyip yalandan gülümsedim. Bunu farketmiş olacak ki suratı düştü. Gözlerini benden kaçırıp yere dikti.

"Tae jo, Chan mi'nin yaptıkları için üzgünüm ama sen işime karışmayacaktın"  canına susamış cidden bunu yapmasaydım başaına bela alacaktı.

"Evet birdaha karışmam ... demiyeceğim. Çünkü sen o durumdayken öyle duramazdım" =ne dedin lan sen salak= iç sesim bana kızarken umursamıyordum bile.

"İyi değilsin kafana çok darbe aldın. Sen dinlen " diyip gitti.

Haklı olabilir miydi? Bilmiyorum belki de evet ama BENİM OLAMALI
ONU İSTİYORUM.






💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋
Selam çingular
Daha önce söylediğim gibi ilk hikayem o yüzden sevginizi bekliyorum ve hatalarım varsa yarumlara yazınız

Oy vermeyi unutmayanız

💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋




Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jun 06, 2017 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

AŞK MIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin