bölüm 4

19 4 0
                                    

Kolumu bırakmalarını söyledim. Bahçedeki bankta oturdum."Ne var" se yi sözümü kesti." Sen nesin? Sen nesin ki denemede birinci olabiliyorsun? Nerden çıktın haaa? Seni sürtük" sürtük demesiyle ayağı kalktım."sen.. fazla oluyorsun. Bana sürtük deme hakkını sana kim veriyor?" Çok sinirlenmiştim. Birden benim üstüme gelmeye başladı. elleriyle omuzlarımı dürterek "sanamı soracağım hem ne annen nede baban sana üstlerine saygılı davranmayı öğretmemiş"başımdan aşağıya kaynar su döküldü sanki baban dedi ya. Bu sefer onu ben itmeye başlamıştım. Söz konusu ailem olunca susmam. Şaşkınca bana bakarken elimi kaldırıp yanağına bi tane geçirecektim ki biri bileğimi tuttu bu Tae jo ydu. Neden bileğimi tutuyordu. Se yi gözleri kısık bir şekildeyken birden açtı. "Napıyorsun sen?"üzerine bağırmıştı. Se yi kendini geri çekerek "Tae jo gördün demi beni dövmeye çalışıyordu. Bu kız gerçekten deli." diyerek arkaslariyla koşarak uzaklaştılar. Tae jo hala bileğimi tutuyordu ve her seferinde daha da sıkıyordu." Canım aciyor bıraksana! "  dedim ama beni duymamış gibi hala sıkmaya devam ediyordu." Yaaa! Neden onu dövmeye çalışıyorsun neden böyle birisin neden sürekli insanların senin hakkında kötü düşünmesini saglıyorsun?"hala bileğimi sıkıyordu." Neden mi çünkü bana baban san bişey öğretmemiş dedi. Baban dedi baban!"gözlerimden yaşlar süzülüyordu ama aldırış etmeden devam ettim." Kimse umrumda değil kimse ne dedikleri bile ama konu ailem olunca sesiz kalamam bu ne demektir bilir mısın? Tabi sizin gibi zorbalar nerden bilecek ki. Senden sizden hepinizden nefret ediyorum." Tae jo bana öylece bakıyordu. O sözleri nasıl soyleyebildim. Bir yandan ağlıyordum bir yandan da bileğin çok ağrıyordu çünkü kestigim biliğimdi." Bilmediğimi nerden biliyorsun?"şaşırmıştım. Birden beni kendine çekmesiyle yere düşmüştük.

TAE JO♡♡♡

Bundan nefret ediyorum benim gibi insanların olduğunu düşünmemiştim. Annem ben küçükken ölmüştü. Annemin yüzünü hatırlamasam da onun kokusu hala burnumda tütüyordü. Hayır yada bu benim yanımda ki nana''nın  kokusumuydu? Bir anlık refleksle onu kendime çektim. Hayır ya bu koku ondan geliyordu. Nana''nın göğsüme vurmasıyla ona baktım şaşkınlıkla bana bakıyordu. Ama bu koku annemin kokusundandı. Beni iterek ayağıya kalktı. Hala çok saskindım. Ona "sen... hangi parfümü kullanıyorsun"diye sordum. Biraz bekledi. Onu izlemeye başladım. Ve bileğinde ki kanı fark ettim. Kanıyordu ama nasıl benim tuttuğum bileğiydi. Neden bişey demiyordu ki. Gözlerinin kapandığını görünce ne yapacağımı bilemedim. Yere düşerken onu tuttum. Hemen kucağıma alıp  onu revire götürdüm. Kokusu hala geliyordu. Bileği hala kanıyordu.

...

"Bileğindeki kesiğe baskı uygulanınca  kanamış birazdan uyanır."hemşire bunları diyip  odadan çıktı. Ahh benim yüzümden mi'ydi? Neden böyle düşünüyordum ki daha önce onun üzerine de un döken bendim. Neden bi an üzüldüm ki.

Bu bölüm nasıldı. Sizce Tae jo Nana dan etkilendi mi yoksa annesi gibi koktuğu için mi öyle hissetti.

Lütfen hikayeme sevgi gosterin😍😂😂😂

Saranghae 💜💜💜💜💕

AŞK MIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin