Jerome seděl na gauči a sledoval televizi. Sedla jsem si vedle něho "jak ses vyspala šípková růženko" zeptal se mě komicky. "No spalo se mi dost blbě jelikož jsem byla postřelená a ty si mě sem donesl ?" zeptala jsem se ho naštvaně " kdo mě zašil a převlékl" házela jsem na něj otázky "donesl jsem tě sem já a převlíkl jsem tě já a"skočila jsem mu do řeči "snad jsem řekla dost stručně že na mě už ani jednou nesáhneš "zařvala jsem na něj a odešla do ložnice.Lehla jsem si do postele a fascinovala jsem strop.Když jsem ucítila že se postel na druhé straně prohla lehla jsem si na bok abych na něj neviděla.Ucítila jsem jak mi dal ruku na bok a tak jsem se na něj otočila. Měli jsme hlavy tak blízko u sebe že kdyby se jeden z nás pohnul mohli jsme se políbit. Sedla jsem si na okraj postele a vzala si deku a odešla do obýváku. 'Přeci tam nebudu s ním co si jako myslí' když se mi nezdařilo usnout rozhodla jsem se že zapnu televizi.Běželi tam zprávy tak jsem to tam nechala nejdřív mluvili o politice ale potom mluvili o nás "Jerom Valeska a Viktorie Red dnes utekli z Arkhamu policie po nich všude pátrá ale zatím je nenašli" nad tím jsem se musela usmát a zaposlouchala jsem se znovu"Viktorie je nekontrolovaný maniak a je velmi nebezpečná mějte se na pozoru" ukázali mou tvář.A to samí udělali s Jeromem.
Když skončila reportáž vypla jsem televizi a usnula.