November 1

301 19 0
                                    

  Az elmúlt hetekben nagyon szép idő volt  összejöttem Ricsivel, semmi bajom nem volt ... aha meg a ganajtúrót . Nos igazából az volt , hogy mivel kiderült nem csak a kezem hanem még két ujjam is eltört és volt egy-két lila folt is rajtam .Semmi kedvem nem volt arra , hogy ki menjek Ricsi meg ... még annyit sem mondott , hogy bocsi (!) Az idő meg hát úgy esik mintha dézsából öntötték volna. Tami rendszeresen látogatott ( anyu mindig marasztalta vacsira és ő örömmel fogadta a meghívást )ahogy Kitti és Flóra is sokszor jött . Hogy Ricsivel mi van ? Nem tudom és Tamiék  se nagyon bő szavuak és hát ... bárcsak ne tudtam volna mi volt/van vele, ma viszont akaratlanul is megtudtam... De azért nem fújom le a poént.

  Reggel a szokásos volt felkeltem (8 óra körül ) lementem (anyuék már dolgoztak ) zabkását reggeliztem :D és néztem az eső cseppeket az ablakból . Vagy 10 percig néztem . Rá pillantottam az órámra és csodálkozva néztem , hogy 8 óra 57 perc volt . Woow . Éppen indultam volna fel a lépcsőn amikor csöngettek . Tippem sem volt , hogy ki lehet pedig jobban tettem volna ha sikitva fel rohanok a szobámba és ott is maradok! De nem tettem : (
   -Ki az ? - kiabáltam ki
   -Én - mondta ... - Ricsi (!) Ricsi vagyok !
   - Ha nem akarsz látni én meg értem úgy , hogy...-de nem tudta befejezni mert kinyitottam az ajtót . Szerencsére annyira nem vagyok sírós fajta az inkább Flóra, ugyhogy egész jól néztem ki . Nem néztem a szemébe csak netességeltem mert hideg volt kint 
   - Nem tudtam eljöjek-e ...
   - Mért nem ?
   - Hülyéskedsz ? - kérdezte de én értetlenül néztem rá és akkor ... Ricsi szeme karikás volt és.. nem tudom olyan bűnbánó (?) nem tudom de hamar kiderült - Beki - ért a szemem fölötti sebhez - ha én akkor nem... ! Én... Nem tudtam, hogy mire... kérdeztem Tamit de nem mondott... Én... Sajnálom !- mondta ki. - én féltem eléd kerülni... piszok rosszul éreztem magam.
   - Nem haragszom! - csuszott ki a számon és rájöttem, hogy tényleg igaz. Nem haragszom rá... nem emiatt.
   - Pedig kéne és nem csak emiatt megtudtam, hogy aznap utánam jöttél, és hogy mit láttál .
   - Honnan ?
   -Tami a fejemhez vágta hogy mekkora seggfej vagyok amikor látta, hogy magamat sajnáltatom... - Ó akkor ezért nem mondott semmit Tami .
   - Oké - kínos csend
   - Szakítottam Edinával - mondta ki
   - Oké - most erre mit mondjak ? Megint kínos csend .
   -Akár meg is ölhettelek volna . - rávágtam volna , hogy  nem de... szenvedjen már egy kicsit ... Fürkészve nézet rám ezért bólintottam. Aztán elnevettem magam.

Folytatjuk...

Ha tetszett vote
Móni voltam
  

Gimis Élet Donde viven las historias. Descúbrelo ahora