December 16 hétfő
A hétvégén megpróbáltam úgy csinálni mintha nem történt volna semmi azon kivül hogy elmondtam anyunak és Kittinek , hogy mi történt. Meg Tamiékkal kibeszéltük Edináékat .Kitti Edinát elküldte melegebb éghajlatra , Tami Tomi nyakát akarta kitekerni , Flóra pedig Ricsit árkozta amiért nem hisz nekem .Később anyu mindenképpen meg akarta tudni , hogy mi a teljes neve Edinának és Tominak de ugy voltam vele , hogy meglátjuk mi lesz ma.
Ricsi ma rám se nézett , Edina valamiért nem jött iskolába ugyhogy maradt ... Tomi .
Az órákon viszonylag aktív voltam ezért gyorsan elteltek . Flóra a szemével majd megölte Ricsit , Tami pedig csak simán szomorú volt . Nem tudtam el akarja e mondani , hogy mi bántja .
A suli előtt Zsoltiék hamar eltüntek. Ricsi pedig Kittihez ment a leckékkel .
Tami és Flóra a suli előtt vártak. Amikor Flóra meglátott azonnal oda sietett hozzám :
-Szia ! Ricsi már elment .
- Tudom , láttam .
- Ó ! Akkor jó . Azért nem semmi
- Szia ! - lépett oda Tami is .
- Heló !
- Ádámmal beszéltem - jelentette ki
- És ? Mi történt ? - érdeklődtem
- Téged átkozott mire én mondtam , hogy rohadtul nem tudja hogy miről van szó ezért maradjon csöndben . Erre ő csak annyit mondott hogy jó. Azt hittem ezzel letisztáztuk , hogy nem a mi dolgunk , ne foglalkozzunk vele , de este láttam , hogy letiltott . Mindenhol .
- Woow . Ez nem semmi ! - szólt Flóra
- Figyelj ! Ha ez miattam van én beszélek vele . Tényleg!
- Nem , nem kell . Majd megoldom. Ne foglalkozz ezzel !
- Oké ... !
- Lányok nekem haza kell mennem ! - mondta Flóra
- Jó ! Én elmegyek anyummal vásárolni . Nem tudlak haza kisérni - nézett rám Tami
- Oké ! Sziasztok !Pontosan 7 percet vártam mire a suli melletti fa mögül előbujt Tomi .
- Szia! - köszönt idegesen vihorászva
- Kihalgattad egy beszélgetésem ?
- Öö ... Szia !
- Válaszolj !
- Hát ...
- Mondom válaszolj !
- Jó' van na ! Háát lehet ...
- Nyak igen vagy nem? - figuráztam ki
- Lábujj talán .
- Jaj de vicces vagy !
- Jaj de morcos vagy !
- Már megbocsáss de miért is kéne kicsattannom az örömtől ? Talán tettél érte valamit ?
- Héhéhéj ! Nem tetszik a viselkedésed kislány !
- Kislány ?!
- Jaj fenn ne akadjál !
- De fenn akadok ! - makacsoltam neg magam
- Tudod mit ?
- Na mit ? - forgattam a szemem és elővettem az üvegem , hogy igyak .
- Most , hogy így összemelegedtünk ...
- Hogy mit csináltunk ? - és egy úttal ment is a nyakába az összes szájamban lévő víz . Borzaztóan szerencsétlen képett vágott. Annyi szent , hogy fel fog fázni . Nem dühös képet vágott hanem inkább szomorút.
- Hajaj kislány ! - sóhajtott - nagy bajban vagy ! - furán néztem rá erre kivette a kezemből az üveget és rám akarta önteni de kiesett a kezéből és a tartalma a földre folyt. - Franba ! - károbkodta el magát . Felháborodva néztem rá
- Hé ! - pont válaszolni akart amikor egy akkor taslit kapott , hogy megtántorodott . Valamiért nem tudtam nevetni . Ricsi állt mögötte .
ESTÁS LEYENDO
Gimis Élet
Romance-Tetszik neked ugye ?- kérdezte barátságosan -Nagyon feltűnő?-de már előre rettegtem a választól -Csak ismerlek...-mosolyodott el MINDEN JOG FENTARTVA!