Sport friends

615 6 0
                                    

Ik zal mezelf is even voorstellen. Ik ben jade. Ik ben 18 jaar. Ik heb bruin golvend haar en fel groene ogen. Ik heb een strak lichaam maar dat is ook wel logisch als je 24/7 in de sportschool ben. Ik leef met me moeder en zusje in een huis. Me vader is 2 jaar geleden overleden met een auto-ongeluk. Sinds dien ben ik alleen maar in de sportschool. Me moeder is geweldig. Ze doet er alles aan om me niet aan me vader te laten denken. Ze wilt niet dat ik verdriet heb. Ook heb ik een te gekke vriendin die me door alle moeilijke tijden heeft meegesleurd. Lara. Ze is mooi, lief, grappig maar misschien iets te hyper. Ze is een directioner. Ik vind het maar arrogante jongens. Ze vinden zichzelf heel veel. Ik heb lara verboden om over ze te praten tegen mij. Op een dag zijn er opvallend veel meisjes in de sportschool. Niet dat ik het erg vind, eindelijk gaan ze wat sporten maar het is gewoon raar. Als ik hoor dat de beroemde harry styles hier komt sporten verklaart dat alle meiden. Hij wilt een persoonlijk leider en dat moet ik worden. Omdat ik hier toch al 24/7 ben. Maar ik laat me niet kennen. Hij is nogsteeds die arrogante popster en hij kan niet elk meisje krijgen als hij dat soms denkt.

Ohjaaa helemaal vergeten te vertellen, me stop woordje is: holy cupcakes.

-----

What do youuuu think? Dit is een beetje waarover het gaat. Comment en vote als ik verder moet gaan.

Byeee little cupcakes

Sport friendsWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu