Vypravěčský krypl:
Když Dracovi došlo že mozek nemá nejspíše jen obrazně řečeno, tak zavolal skleničáka a nechal se odvézt i s Análkou na Brambor Manor.
Neměl z toho dobrý pocit protože přece jenom kouzlit nemá a navíc je ta Saturnová mudla.
Když dojeli,Skleničák chtěl zaplatit. Draco ale neměl mudlovské peníze,jen galeony. A tak se rozhodl že toho chlápka 'přechytračí' tak že zavolá Dobbyho. (*ehm budeme dělat jakoby Dobby byl stále u Malfoyů a žil. Ok?. Ok. Takže můžem pokračovat.),,Dobby?!?!" během několika vteřin se před ním objevil i se sovětskou vlajkou v ruce.
,,Dobby tady, Dobby sloužit páneškovi."
,,Sakra! Co to máš?"
,,Pane to nic, to jen vlajka Sovět...."
,,Dobře, nezajímá mě to. Postarej se o toho mudlu."
,,Ano! Dobby velice rád!"Zatímco se Dobby postaral o skleničáka,tak Draco se stále spící Análkou vešel do manoru.
Když už byl na schodišti do patra kde má svůj pokoj,tak uslyšel zvuky. ,,No jistě..." pomyslel si otráveně. ,,Matko?!?" z poza dveří se objevila Narcissa."Ano? Drahoušku, ty už jsi doma? Jaké to bylo? A najdl si se?" vyvalila ne něj spousty otázek ale Draco ji na to jen odpověděl:,,Stlum si ten svůj Šlágr tv. Prosím!"
Narcissa se na něj jen ublíženě podívala a pronesla: ,,C-ccc ani neodceníš dobrou muziku."Když odešla zpět za dveře,tak Draco zamíříl do svého pokoje.
Když vešel,položil Análku na svojí postel.
Potom odešel do koupelny,kde dozvracel zbytek toho "jídla " .
Když si čistil zuby tak zaslechl hlasitou ránu z jeho pokoje.
Když se chystal vyběhnout z koupelny,a podívat se co to bylo za ránu,tak jelikož měl v puse stále kartáček s pastou,a jelikož je to Draco Malfoy, tak uklouzl na kapce pasty která mu vytekla z pusy. ,,Kulva!!" zašišlal stále dezorientovaný Draco na podlaze.
Z pokoje ze ozvala další rána a tak Draco vstal běžel se podívat, co se vlastně stalo.Když spatřil Análku u jeho sbírky skleněných ponožek od Židovanky Saturnové (původně Fetvové) tak dostal strach. Strach protože si vzpomněl na to jak mu Análka vynadala když ji tehdá v tom Kauflandu chytil a tím pádem ji zabránil v tom aby je rozbila.
Ze vzpomínání ho vyrušila opět rána. Tahle rána ale už nebyla obyčejná. Tohle byla rána která ohlašovala rozbití skleněných ponožek.
,, U Merlina a seš ty vůbec normální?!" zařval na ni Draco.
,,Víš ty vůbec kolik to stálo?"Análka na něj chvíli hleděla a pak promluvila :,, Takže za 1. Kdo je to ten Merlin? ! Za 2.Ne nejsem normální . Za 3. Vím kolik to stálo. A za 4. Můžeš mi sakra říct kde to jsem?!"
"Reparo " řekl Draco naštvaně a ponožky se opravily.
Análka vyděšeně koukala na to, jak se ponožky které chtěla znovu rozbít opravily.
,,Já věděla že nemám jíst to jídlo od Hrušky a Babici." Zamumlala si. Draco to ale slyšel.
,,Jo to si taky říkám už asi tři hodiny. A mimochodem to zaplatíš i když jsem to opravil. Otec je v Donátbanu a ... ehm chci říct v Azkabanu a já nebudu zbytečně utrácet. "
Teď už Análka vůbec nechápala oč jde. Jediné co věděla na jisto bylo to, že tomuhle šáhlému člověku z Bohnic, nic platit nebude.
Mezi tím co si Draco a Análka vyměňovali názory o ponožkách Židovanky Saturnové (původně Fetvové) o kterých Draco mimochodem tvrdil že jsou úžasné a Análka mu to tvrzení stále vymlouvala, se o patro níž dívala Narcissa na svůj oblíbený pořad, s ještě více oblíbenou dvojicí 'kuchařů' . A ano, ti 'kuchaři' jsou Láďa Hruška a Jirka Babica.
Zrovna v tu chvíli,kdy Láďa zhazoval úhledně namazané krajíce chleba s marmeládou ze stropu a Jirka to vše poctivě natáčel z vrchu, tak Narcissa uslyšela ránu.
Ihned se vydala podívat co se děje.
Když vyšla ze dveří na chodbu zaslechla další hlasitější ránu.
Vydala se po schodech nahoru do Dracova pokoje,podívat se,co se to vlastně děje.Když už stála u dveří do jeho pokoje, zaslechla následující rozhovor : ,,Jak už jsem říkal. Ponožky Židovanky Saturnové (původně Fetvové) jsou nejlepší!
A i když jsem je opravil tak mi je zaplatíš!!!""Ne. To teda nejsou! A takovýmu bláznovy z Bohnic jako ty, nic platit nebudu!"
Narcissa byla zmatená.
Vůbec netušila oč jde. Poslouchala dál.,,Ale to si piš že zaplatíš!"
,,Ne! Nezaplatím! Ani tě neznám!
Kdo vlastně u všech Dežů jsi? !",,Zaplatíš! Jo a jsem....."
,,Brambory rostou ve skříni! !!"
Vykřikl někdo. Narcissa ale stále nevěděla.
A tak vešla do pokoje se slovy:,, Draco? Zase si povídáš s těmi ponožkami ? Nebo sám se sebou? Mám znovu zavolat pana Babiše od sv.Munga? "Když spatřila Draca jak má v ruce své ponožky ze skla, tak už chtěla odvolat.....ehm teda zavolat pana Babiše.
Pak si ale všimla Análky.,,Draco kdo je tato.... ehm.... tato?"
Draco spustil : ,,Matko ehm tohle je ta...."
'Určitě' by pokračoval, kdyby se Análka nezhroutila na zem a neupadla do bezvědomý.
,,Sakra matko! Říkal jsem ať nenosíš to tričko s Justinem Bieberem! I Dobbymu z toho bylo minule zle!"
......................................................
Tak jsem zpět vy svině.
Přežilo jsem smrtelnou výpravu a dokopalo jsem sa k vydání nové kapitoly.
Rádo bych se zeptalo, jestli vás to ještě baví a jestli mám pokračovat. Takže se ptám : Mám pokračovat a baví vás to?
Jo a taky velmi rádo odpovídám na otázky.... ( tak dobře nerado odpovídám) ale toť jedno. Jestli chcete ptejte se na cokoliv ohledně příběhu nebo i nepříběhu.
Btw: Vím že tato kapitola je nic moc.....
Za případné chyby se 'omlouvám'
To by bylo asi vše. Takže loučí se s vámi'Váš'
Anonym.🍏😈
YOU ARE READING
Harry Potter A Prokletí Kauflandu (Saturnovi )
HumorDrama. Akce. Napětí. Láska. Žárlivost. Pomsta. Intriky. To vše a víc Vás čeká v tomto příběhu Užijte si čtení a kdyby něco doufám že jste pojištění. Nechci platit škody na vašem duševním zdraví Bro I Don't know what I was thinking when I started thi...