12. 1. část

90 8 2
                                    


,,Sakra, dej ty ruce pryč! Běž si osahávat Weasleyho!" Řekl Draco Harrymu když se přemístili do nějaké kanceláře, která byla vymalovaná na červeno a měla kožená křesla a sedačku v černé barvě.
'Oh můj Merline! On mě tady znásilní!' pomyslel si Draco a jelikož nechtěl aby k tomu incidentu došlo udělal jedinou věc která ho napadla.

,,U Merlina! Je tu uchýl a chce mě sexuálně zneužít! Pomóc!" Začal ječet a Harry se na něj otočil s hůzou v očích.

,,Sakra, né! Přestaň než sem zase příjdou ostat-,"

,,Póóómoc!!!!!" Ječel dál Draco jako smyslu zbavený.

O několik vteřin později se rozletěly dveře kanceláře dokořán a v nich stál sám Kingsley Pastorek s Hermionou Grangerovou.

,,Co to tady u všech čertů zase provádíš Harry?!" Zeptal se Pastorek Harryho který byl bílý jako stěna a začal mu po čele stékat pot.

,,Já... Pane ministre nic neprovedl jen jsem sem donesl Malfoye kvůli tomu zákazu a...a on prostě..."

,,Chtěl mě tu zneužít! Měl jsem to tušení už od té doby co mi sáhl na sako," řekl už klidnější Draco.

Hermiona která zatím celou dobu stála za Pastorkem, se rozesmálá: ,,Bože můj, Harry! Už... už jsem ti říkala ať si tu kancelář pře..předě-...láš," smála se a snažila popadnout dech.

,,Harry, tohle se stalo už po třetí za tento měsíc. Opravdu by jsi s tím měl něco udělat. Nejspíš budíš v lidech určitý strach o ztrátu jejich věnečku...'' řekla Hermiona klidněji ale stále se nemohla přestat smát.

,,Udělej s tím něco, Harry. A ty Hermiono se uklidni," řekl Pastorek a chystal se vyjít z Harryho kanceláře.

Harry ho zastavil: ,,A co s ním? Myslel jsem že ho dáme před soud nebo aspoň do vazby za to porušování zákona."

,,Ale prosím tě, Harry. Tady ten přihlouplej moula nikoho nezajímá. Proč je vlastně tady?" Zeptal se Pastorek.

Harry se zatvářil zmateně.
,,Vždyť mě už několik týdnů otravujete s tím, abych ho sem přivedl! A když se už konečně uráčím udělat svoji práci, řekněte mi že 'tady ten přihlouplej moula nikoho nezajímá' ?! Co to s váma k čertu je?!"

,,Hmm.... No....," řekl Kingsley a koukal do země.

,,Jestli tam hledáte špínu, pane, tak nemusíte. Včera jsem to tu osobně vyluxoval," řekl naštvaně Harry.

Kingsley se podíval na Hermionu a něco ho napadlo.

,,Hmmm... Hermiono, jak to ta dnešní mládež říká když se omlouvá?" Zeptal se.

Hermiona se naklonila a pošeptala mu odpověď.

,,Jasně chápu, takže to mám říct a Harry nebude naštvaný?"

Hermiona přikývla.

,,No sorry jako, to byla kampaň. Koblihu?" Odrecitoval co mu poradila Hermiona a vykouzlil koblihu.
Harry si povzdychl a vydal se k východu své kanceláře.

,,Kam jdeš? Ještě ti neskončily pracovní hodiny," řekla Hermiona.
Harry se otočil: ,,Já ti kašlu na pracovní hodiny! Dva týdny hledám tu fretku a pak zjistím, že to bylo zbytečně! Beru si dovolenou, do konce roku mě nerušte!"

Harry práskl dveřmi a v místnosti nastalo trapné. Né tak trapné jako tento příběh, na to nemá nic. Možná...

,,Řekl jsem něco špatně?" Zeptal se Kingsley.
,,Ne, pane. Vůbec nic špatného jste neřekl, Harry to jen špatně pochopil. Dejte si koblihu a vraťte se do své kanceláře," řekla Hermiona.

Harry Potter A Prokletí Kauflandu  (Saturnovi )Where stories live. Discover now