Hodina ticha

65 16 3
                                    

 Chyba bylo to jediné, na co James čekal. Dokázal setrvat celé hodiny u jejího domu a jen vyhlížet vhodný okamžik. Nezáleželo na tom, jestli lilo jako z konve, byl mráz, až ho chladem brněly chodidla, nebo se samým horkem sotva dokázal nadechnout. Jeho smysly byly upnuté na vše, co se kolem té ženy šustlo, jen aby o tom věděl. Skrz okna pozoroval dění uvnitř domu. Viděl, jak Nicole ukládala jejího syna do postýlky, a přes otevřené okno slyšel, jak mu zpívá ukolébavku. V jeho mysli se zrodilo hned několik nápadů, jak by jí mohl ublížit prostřednictvím jejího syna, ale téměř okamžitě tyto myšlenky vypustil z hlavy. Sice by jí tím srazil na kolena, ale pořád v něm zbyl alespoň kousek lidskosti. Přiblížil se k oknu zrovna ve chvíli, kdy Nicole odcházela z pokoje. Její syn klidně spal a při pohledu na něj se Jamesově hlavě spustila vlna vzpomínek. 

Jeho dětství bylo naprosto bezstarostné. Otec byl jedním z předních lékařů v New Yorku a matka byla ženou v domácnosti. Právě matka se mu nejvíce věnovala a snažila se, aby z jejího syna něco bylo. Jenže tu stále chyběla právě ta mužská výchova ze strany jeho otce a možná i to bylo příčinou toho všeho. Jeho otec byl sice úžasný člověk, ale kvůli své práci často nebýval doma. Za začátek všech Jamesových problémů se zákony by se dalo považovat dospívání, a postupně se to zhoršovalo. 

 James zavrtěl hlavou a vrátil se k původnímu důvodu své přítomnosti u tohoto domu. Kousek odstoupil, ale nechtěně zavadil o kbelík. Ten se převrátil a svým řinčivým zvukem upozornil na nevítaného návštěvníka. Hodina ticha byla nejspíš u konce a on musel opustit blízkost domu. 
 

  Uvnitř domu se ale nic nedělo. Nicole ležela ve své posteli a četla jednu z knih, které si nedávno koupila v knihkupectví pana Marksona. Romantické knihy nebyly zrovna jejími oblíbenějšími, ale u pana Marksona se ani nic jiného v podstatě sehnat nedalo. Odložila knihu na noční stolek a otevřela dveře na verandu. Stále ji vrtalo hlavou, jak to James udělal. Jak mohl, tak hladce proklouznout mezi její pacienty a následně jí zdemolovat ordinaci. Opřela se o dřevěné zábradlí a znovu se zamyslela. 

,,Není to náhodou moje úžasná psycholožka Nicole?" uslyšela moc dobře známý hlas. Věděla, že když otočí uvidí tam jeho. Vraha který vzal několik nevinných životů.

Survival GameKde žijí příběhy. Začni objevovat