Zvuky kapek vody, které dopadaly na plechovou střechu verandy, působily uklidňujícím dojmem. Nicole seděla na židli a jako obvykle se probírala všemi možnými papíry o svých klientech. Po dnešku toho měla opravdu po krk, ale tato práce se sama neudělá. Určit hned čtyři složité diagnózy, to už je oříšek i pro zkušeného psychologa, kterým Nicole bezesporu byla.
Vytáhla složku jednoho ze svých nových pacientů. Patrick Sanders k ní poprvé zavítal dnes, stěžoval si na občasné stavy úzkosti a deprese podle něj nejspíš způsobené přepracovaností. Nicole se zamyšleně zadívala na jeho fotografii připnutou ke složce. Měla pocit, že toho člověka už někde viděla, ale nebyla si tím stoprocentně jistá. Zajímalo ji to tak moc, že to napětí nevydržela a musela vyskočit na nohy. Potřebovala té záhadě přijít na kloub. Založila si složku do kabelky a vzala si klíče od auta. Potřebovala se co nejrychleji dostat do své ordinace.Cestou přemýšlela nad tím, jestli to opravdu není jen shoda náhod, ale potřebovala si být jistá. Odemkla dveře od své kanceláře a to, co viděla, jí doslova vyrazilo dech. Všechny věci byly rozházené, skříně otevřené jako kdyby někdo hledal jednu konkrétní věc. Nicole co nejrychleji prohledala všechny přihrádky, ve kterých se nacházely veškeré důležité dokumenty plné osobních informací. Nic nechybělo, až na jednu jedinou věc. Složka Jamese Andersona. Ještě jednou se pořádně podívala, ale nic. Zmizela a nebylo po ní ani stopy. Nicole se posadila a hlavu si položila do dlaní. V mysli se jí honilo hned několik děsivých scénářů, ale jedna věc byla jasnější než všechny ostatní. Minulost se vrací, což neznamená nic dobrého.
Teprve teď si uvědomila, že Patrick Sanders byl vlastně on. Přišel k ní, stál před ní, podal jí ruku a ona si vůbec ničeho nevšimla. Dokázal tak dokonale splynout mezi ostatními a to ho činilo výjimečným. Tichý zabiják v davu čekající na to, až žena, co ho odsoudila a poslala do té díry, udělá chybu a on se bude moct konečně pomstít.
ČTEŠ
Survival Game
Mystery / ThrillerAninis095 - Děkuju moc za korekci příběhu. Psycholožka Nicole Freumanová udělala před několika lety tu největší chybu svého života. Odsoudila nejhoršího sériového vraha, Jamese Andersona k doživotnímu pobytu v jednom z nejhorších vězení, ale ani t...