Už nikdy ! [1]

1K 72 1
                                    

Ahoj jsem Katsuki Yuuri , hodně mě lidi znají díky tomu že mě trénuje Victor Nikiforov ale také že jsem s nim zasnoubený .
Já a Victor máme nádherný vztah , jsme strašně rádi že většina našich fanoušků nás podporuje , což jsme ani jeden nečekali .
Jsou tu ale tací fanoušci kteří nás nenávidějí . Ale to vždycky hodíme za hlavu . I kdyby nás nikdo neměl rád , nikdo nás neodtrhne .
Právě bydlím u Victora , má to tu nádherné , moderní ale i prostorné . A taky spím  v jeho ložnici . No kdo by to řekl . Zrovna já když jsem jeho nejvěrnější fanoušek a budu mít pokoj s Victorem . Ale už jsem si zvykl na jeho blízkost takže spím s nim v posteli . Když jsem ten jeho snoubenec ...

Ale..
Jednoho dne se však změnil náš vztah doslova narubi ....

-Yuuri-

Ležím na pohovce a koukám na dnešní zprávy .
,, Yuuri nemůžeš koukat na televizy celý den , zkazíš si oči " řekl Victor svým nádherným medovým hlasem . ,, Nojooo mami " zvedl jsem se s smíchem a otočil se na mého milovaného Victora
,, chceš pusinku ??~" našpulil jsem rtíky .
,, Ano " běžel za mnou Victor ale já jsem ho pozastavil ..
,, Jenom pokud mě chytiš " Hned jsem mu utekl . Běhali jsme po celém domě . Rychle jsem pak otevřel na balkon a běžel tam .. pak tam rychle doběhl i Victor a já neměl kam utéct .
,, A mám tě " objal mě a zvedl .
Divím se že mě unesl . Sedl jsem si na zábradlí .
Victorovi ruce mě drželi abych ne spadnul .
Byli jsme výškově stejně takže jsem měl výhled na jeho krásné oči . Sice měl jedno zakryté svými vlasy ale i tak jsem se mohl kochat tou nádhernou barvu očí . Modré jako moře ale hluboké jako oceán .
,, teď bych chtěl tu pusu " zasmál se . A protože vyhrál tak jsem mu věnoval jeden krásný a dlouhý polibek .
Náš nádherný polibek přerušil Victoruv mobil ..
- Victor -
Sakra !! Zrovna jsem byl nažhavenej ( 😏😏😏😏)
Vzal jsem mobil a dal ho k uchu .
,, Ano ? " řekl jsem
,, čau ty imbecile , je sraz fanoušků a ty tady nejseš !! Hned přijeď ! " Z hlasu a nadávání jsem poznal že to je Yurio
Típl jsem to .
,, Yuuri chceš na sraz fanoušků ?? " zeptal jsem se , sice jsem už věděl odpověď ale i tak , je slušnost se zeptat ..
,, dobře " čekal jsem více radosti , ale uvědomil jsem si že Yuuri moc s fanouškama nevychází .

-Na srazu-
Hned jak jsme vešli do budovy , věděl jsem že tu budu mít hodně fanynek a taky se stalo .
Držel jsem pevně Yuuriho ruku aby se mi neztratil .
,, Koukni dortíky " Yuuri byl hned zaměřený na dorty které tu byli vystavený .
Šli jsme si dat kousek toho dortu .
,, cao cao " otočil jsem se a za mnou byl Pitchit . Ten SELFIE maniak . Ale aspoň je s nim sranda .
,, Ahoj Pitchite " řekl jsem s úsměvem .
Yuuri ho pak taky pozdravil .
,, Tak jak je vy dvě hrdličky ?? " Hned jak to dořekl otočil jsem se na Yuuriho . Věděl jsem že zrudne .
Strašně se mi líbí jeho výraz .
,, Super a ty " hned jsem se zas otočil na Pitchita
,, Taky .. Hele mohl bych si na chvíli vypůjčit Yuuriho ?? Chtějí ho fanoušci a. Ani jeden to tu nezná tak ho doprovodím " Upřímě bal jsem se . Možná to nevíte ale dříve když se dozvěděli lidi že jsme spolu tak ho doslova moje fanynky nenáviděli . Všechno dávali za vinu Yuurimu .

Třeba jednou Yuuri záhadně vstal brzo takže šel k lesů který je blízko mého domu . Když jsem vstal bylo asi 12 hodin a nikde Yuuri nebyl . Pak jsem šel jo hledat a našel jsem ho úplně zničeného , pomláceného a okolo hlavy měl krev . Za všechno mohli fanoušci ano slyšíte dobře .
Chudák Yuuri , musel prožívat peklo dokud se to ne uklidnilo.
No ale abych tady vám jen neříkal naši smutnou minulost tak pokračujeme ..

Souhlasil jsem ale bál jsem se . Tak tedy Yuuri odešel a já jsem neměl nic na práci .
Po par minutách z mnou došla skupina holek ..
Vypadalo to na moje fanynky .
,, Ahhh Victor Nikiforov !!!! " začali křičet ,, mužů se s tebou vyfotit ?? Můžeš se mi podepsat na ruku ?? " Jak řekli tak jsem udělal . Rád se fotím a podepisuju .
Pak za mnou došla ještě jedna holka . ,, Dáš mi pusu ?? " tak tahle otázka mě zaskočila . Ale co přeci nejsem blbý abych ji dával pusu na pusu . Tak jsem se rozhodl ji dát malou pusu na tvář .
Tak proč ne ? Sice to bylo trochu divné ale dobře

Yūri přišel a já za nim pomalu šel jenomže ..
Ta fanynka mě vzala za kravatu a přitáhla si mě k sobě a tím pádem to dopadlo tak , že ona mi dala pusu . Doslova hnusný polibek který se snažila prohloubit .
Odstrčil jsem ji .
,, Co to kurva děláš ?!!" Doslova jsem Zakřičel
Hned jsem se otočil na Yuuriho . A sakra ! On to viděl !
Fanynka si mě přitáhla zase k sobě .
,, ale kampak ?? Ty koblížku " řekla sice sladce ale pro mě to bylo nepříjemné.
,, Sakra ženská , co to sakra děláš ?? Já jsem s Yuurim jsi snad z doby kamený ? ! " Oddalil jsem se od ni a namířil jsem si to k Yuurimu který tam jen tak stál .
Objal jsem ho .
,, Vím ale přeci jsi říkal že by ses chtěl rozvést " Co to ta ženská mele !!!??

Už nikdy ! [Yuri on ice ] Kde žijí příběhy. Začni objevovat