Už nikdy ! [2]

913 84 3
                                    

- Yuuri -
Když jsem dodělal všechny fotografie a podpisy šel jsem zpět za Victorem .. Jak si asi vede ?
Vešel jsem do místnosti kde by měl být .
Uviděl jsem Victora jak šel za mnou a já šel pomalu za ním .
Ale pak jeho krok zastavila nějaká holka . Vzala ho za kravatu a políbila ho ??????
Stál jsem tam jak pařez . Vykulené oči se nemohly vyhnout slzám .

Victor na chvíli nic neudělal ale hned jak si mě všiml odstrčil jí a hádali se . Upřímně mě to nezajímalo .

Victor mě objal ale já nespolupracoval .
,, Vím ale přeci jsi říkal že by ses chtěl rozvést " Když jsem to uslyšel jako by mi srdce puklo .
Každá minuta stravená v jeho blízkosti mě ničí a proto jsem se rozhodl udělat něco co bych nikdy neudělal .

Odstrčil jsem ho a dal mu facku . Ničilo mě to ale zasloužil jsi to .

Sklopil jsem zrak ,, Jak jsi mohl " řekl jsem skoro neslyšně .
,, Ne já to ta holka " řekl . Ale jeho výmluvy mě nezajímali .

- Victor -
Snažil jsem se mu vysvětlit situaci ale on vypadá jako by mě nechtěl ani poslouchat .
Držím si ruku Furt u obličeje , docela to zabolelo .
,, Takže ty by ses se mnou rozešel ??" Zvedl hlavu a Koukal se na mě . Nikdy jsem Yuuriho nevyděl tak zničeného jako teď .
,, To jsem pro tebe byla jenom loutka ??
" zvýšil hlas ,, To jsem si prošel tou bolestí s fanouškama jen tak ??" Zvýšil ještě víc ,, Ty hajzle " Zakřičel a dal mi další facku tentokrat na druhou stranu.
Měl jsem teď větší ztrach Yuuria než z Yuria ( Rus )
Nikdy jsem ho neviděl nastvaněho . Než jsem se stačil vzpamatovat tak zmizel .

Hned jsem vyběhl ven a začal ho hledat
-O 4 hodiny později -
Nikde jsem ho nemohl najít . Tak moc se mu chci omluvit . Neměl jsem začít . Sakra kdyby nebylo té holky nic by se nestalo .
Po dlouhé době jsem uslyšel něčí křik a pláč . Věděl jsem že to bude Yuuri a tak jsem se vydal podle zvuku .
Hned jak jsem ho našel objal jsem ho .
Ale zas mě odstrčil . Nemohl jsem se k němu přiblížit .
,, Yuuri prosím vysliš mě " Nic neotočil se , prostě neměl zájem .
Tak to provedem po horším .
Vzal jsem jeho ruce a otočil ho na můj směr .
,, Prosím " Koukl se na mě jak Yurio .
Nádech
Vydech
,, Fanynka chtěla abych ji dal pusu , tak jsem ji dal pusu na tvář . Když jsi přišel jako by se změnila a vzala mě za kravatu a polibila bez svolení " když jsem to vyprávěl začal jsem plakat . ,, myslíš si že všechno co jsme zažili bylo jen tak ? Nikdy bych tě nepoužíval jako loutku . Nikdy bych tě neopustil a ty to snad víš ne ? " koukl jsem se mu do oči
Sklopil zrak a zakývl
Objal jsem ho . Konečně jsem ho mohl objal aniž by se snažil mě odstrčil .
,, Vyděsil si mě " řekl a zvedl zrak.
,, už se to nikdy nestane  Už Nikdy !!
A polibil jsem ho ..

Už nikdy ! [Yuri on ice ] Kde žijí příběhy. Začni objevovat