O Amintire Din Copilarie

1.2K 2 0
                                    

Cel mai frumos dar de la parintii nostri este copilaria unica si speciala pentru fiecare dintre noi.Pruncia mea a fost plina de vise,sperante,nazbatii fel de fel,dar si de magie colorata in luminite ca nste licurici veseli ce mi-au umplut sufletul cu amintiri pretioase.O mare parte din copilarie mi-am petrecut-o intru-un regat al inocentei si veseliei,cu momente senzationale,emotii,rasete si mult curaj.Pe acel taram fermecat am cunoscut oameni minunati ce m-au indragit si m-au numit "Printesa Caruselului".Imi aduc aminte cu drag,acum de o intamplare nastrusnica.Era o zi calduroasa de vara si eu am intrebat-o pe mama daca pot merge cu prietena mea,Marina,la piscina.Ea mi-a spus ca pot merge dar sa vin inapoi acasa la ora cinci dupa-amiaza.La piscina ne-am intalnit cu o frtita de origine chineza cu care ne-am imprietenit.Dupa cele cateva ore de distractie si relaxare la piscina am condus-o pe Mei-Lin,caci asa o chema pe fetita,la mama sa care avea un restaurant chinezesc,si ne-a servit cu pachetele de primavara si alte mncaruri traditionale chinezesti.Timpul a trecut pe nesimtite si mi-am dat seama de importanta acestui fapt atunci cand l-am vazut pe tata langa mine.Ajunsa acasa parintii mei mi-au povestit momentele de panica prin care au trecut.Ei m-au cautat la piscina adr au vazut ca era inchis,m-au cautat si pe strazile aglomerate de sportivi din toata lumea,acolo fiind un campionat de fotbal.Imi parea foarte rau pentru suferinta si lacrimile mamei,de faptul ca ii tradasem increderea.Am plans impreuna cu ea spunandu-i cat de rau imi pare si cat de mut mi-as dori sa ma ierte.  

COMPUNERI FASCINANTEUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum