In fiecare apus de soare cand sufletul imi este trist,simt un dor ce ma-nfioara ,un dor nestins.Cand sufletul mi-e incarcat si simt o piedica in cale,bunica mea cu chipul band alunga a mea suparare.Glasul ei dulce,armonios imi da mereu putere,curajul ce-mi lipsea ea stie sa il cheme.Privind-o in ochii ei caprui ce dragoste exprima simt ca ma incarc cu incredere,afectiune,energie si caldura.Obrajii ei trandafirii scaldati in lumina,radiaza alungand urmele tristetii,oboselii ce s-au adapostit nedrept pe al sau chip fugind de intuneric.Un par saten spalat de ploi si vant aduse de toamna ii creioneaza un aspect armonios si unic totodata.Iubesc al bunicii zambet, e ca o magie si sufletul ei bun se vede in orice fapta,cand este multumita sau de mine alintata.E darnica,atenta,o gospodina buna,ma bucur ca ma-nvata sa fac si-o fapta buna,mereu ea imi da sfaturi ,mangaiere,ma ajuta,mi-ar da luna de pe cer sa fiu eu fericita.Cu zmei balauri s-ar lupta sa fiu in siguranta.Ea m-a crescut,m-a leganat,cu drag m-a imbratisat si o iubesc atat de mult,e ca un INGER PE PAMANT. (<3)
Asadar,una dintre persoanele pe care le admir si le iubesc enorm,este bunica,blanda si-ntelegatoare,dar si extrem de iubitoare.