SEVMEK

25 8 14
                                    

Sevmek belki de günümüzün en büyük problemi . Lakin sevmek insanın doğasında var bunu inkar edemezsiniz ya da sadece ettiğinizi zannedersiniz .İnsan sever çünkü belli bir güzellik anlayışına sahiptir ama sevilen her zaman değişir hayvan ,eşya ,insan vb sevgi seçenekleri  var tabi ki insan olduğumuz ve sosyal bir varlık olduğumuz için   insanın insana  karşı olan    sevgisinde  en büyük problemi yaşıyoruz . Neden çünkü genel olarak insanlar çıkarları doğrultusunda yönelir her hangi  bir şeye bu bir insan da olabilir çünkü ben çok ama çok seviyorum diyenler bile sevilmek ister ,yani bir beklenti arayışıyla çünkü karşısındaki insan bu beklentiyi karşılayabilir tabi ki özgür iradesine bağlı olarak karşılamayabilir de  ve böyle olunca insan tam da   şımarık  bir çocuk olur ve  istediğini elde edemediği için bencillik içinde kıvranan acınasıca biri olarak  kalır,halbuki severken onun da insan olduğunu ve iradesinin olduğunu bilmiyor muydu bence biliyordu işine gelmediği için ve böyle bir durumun  canını acıttacağını   bildiği için yok sayıyordu  evet tam da böyle ama böyle bir hak iddia edebilmesi aptallıktır .Tavsiyem  daha az bencillik yapabileceğiniz şeyleri sevin mesela bir bitki bir kitap bir  hayvan veya aklınızın  ve hayal gücünüzün  genişliğine bağlı olarak  her bir şeyi. Bu bahsettiklerimin doğrudan özgür iradesi olmadığı için size karşı çıkmaz böylelikle sizde tatmin olursunuz. Çünkü isanlar çıkarları doğrultusunda çoğunlukla hareket eder . Üzgünüm ama böyle .Kitapları sevin  çünkü artık insanlar sevilecek gibi değil ;)

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Mar 30, 2017 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Bakış Açısı Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin