Mamka šílela. Říkala jsem ji aby se uklidnila že je to jen svatba a že to je všechno v pořádku.
Řekla že ano ale že nemůže uvěřit tomu že její mala dcerka se bude vdávat.
Mamka si prodloužila dovolenou. Pomohla mi společně s Viki u vybírání šatů. Vybrala jsem si nadýchané bez ramínek s dlouhou krajkami.
Mamka si mezitím co jsem si ty šaty zkoušela povídala s Viki.
Jen co se na mě podívaly tak nemohly tomu uvěřit jak mi to sluší.
Elli ty si vem.Řekla mamka. Tyto šaty vám velice sluší.Říkal ten chlápek co mi je ukazoval.
Viki říkala že jsou nádherné. Obejmula mě tak moc že jsem málem nemohla dýchat. Mamka přišla a dala mi pusu.Mamka: Tak kolik stojí?
Prodavač: 540 000 liber.
Mamka: A můžeme je splácet?
Prodavač: Ano jistě. Pojďte za mnou.
Mamka řekla že to vyřídí sama. Tak že se mám podívat na boty. Já a Viki jen co jsme uslyšely slovo boty tak jsme se otočily na podpatku a šly si vybrat peníze. Viki si vybrala rudé lodičky a já bílé a lesklé lodičky. Měly jsme dost času na to než přijde mamka. Tak jsme šly s Viki do Costy.
Tam jsme potkaly Johna. John přišel k našemu stolu a řekl jestli si může k nám přisednout a obě jsme přikývly.John: Tak co tu děláte?
Já: Šly jsme si koupit boty na svatbu. A mamka šla zaplatit šaty. Já a Viki jsme si koupily rychle boty. Tak máme čas než přijde mamka.
John: Aha. Tak já si taky koupím kávu a sednu si zase tady.
Já: Jo jasně lásko.
Viki: Vám to tak moc sluší. Jste dokonalý pár. Bože co ten tu chce.
Já: Kdo? Koho tam vidíš? Aha už ho taky vidím. Ale ne. Proč zrovna on.
Lukáš: Ahoj Elli. Víš chtěl bych se ti omluvit. Emma byl jen takový omyl. Myslím to vážně tak prosím. Odpusť mi to.
Já: Hele sorry. Ale já už nechci mít s tebou nic společného. Budu se brát. A na tebe jsem už zapomněla. Tak naz....
John: Ello kdo to je?! Ty mě podvádíš?
Já: Ne lásko. To je můj bývalý. Už je na odchodu že?
Lukáš: Ale Ell já tě furt miluju. A přistoupil ke mě blíže.
John: Hele frajere. Držíme od ní odstup. Jasný!!! Vypadni.
Viki: Hele Lukáši. Fakt odejdi nebo to skončí špatně.
Lukáš: Ne ne ne. Nikam nejdu bez Elli.
John: Tak a dost! Vypadni! Nebo dostaneš přes držku.
Lukáš: Hele v klidu vole. Sklidni se.
Já jsem si přišel pro Ellu.John: Kurva!!! Chápeš že jsem si jí vzal?!
Já: Lukáši odejdi prosím. Děkuju. Už se neznáme.
Lukáš: Ok tak ahoj.
Já jsem se smutně podívala na Johna a po obličeji se mi kutálela slza.
John se na mě podívala a něžně mě políbil a řekl: Hele lásko. Zapomeň na něho. Lásko. Teď budeme jen my dva.Já jsem se na něho podívala a hluboce jsem se mu podívala do jeho očí. Nemohla jsem tomu uvěřit. Přišla jsem do Londýna a hned ve stejný den jsem si našla přítele který bude můj muž do konce mého života. Teda snad.
Já: Johne. Moc ti děkuju. Jsi můj jediný. A objala jsem ho co mi síly stačily.
Viki: Ale no tak. Ještě se tu kvůli vás rozbrečím.