Líbánky

3 0 0
                                    

Pohled Johna

Ráno jsem vstal a podíval jsem se na Ellu. Pořád spala. Opatrně jsem vstal a šel jsem do kuchyně. Rozhodl jsem se udělat snídani jako překvapení pro Ellu. Otočil jsem se a za mnou stála Ella.

Ella: Dobré ráno má jediná lásko.

Já: Ahoj Ell. To jsem tě vzbudil že jsi tak brzo vstala?

Ella: Ne to ne. Jen mě zabolelo břicho. Tak jsem vstala.

Já: Aha. Tak si sedni nebo si jdi zase lehnout. Já ti přinesu rohlík a hořký...

Ella: Ne ne ne. S tím nesouhlasím. Objednala sem nám lázně co jsou ve městě. Bude tam masáž, vířivka atd. Tak proto si nepůjdu lehnout. Jo a taky tam bude sauna.

Já: Wow. No jak chceš. Mě je to jedno. Už se těším. A přišel jsem k Elle a políbil jí.

Na konec udělala Ella snídani nám. Přinesla nám to do jídelny a zavolala LÁSKO!!! SNÍDANĚ!!! Pomalu jsem přišel a podíval se ne stůl.

Já: Elli. To je snad slavností večeře. Už se těším.

Ella: Hele buď rád že ti tu snídani udělám. Až budu veterinářka, tak to asi nebudu moc stíhat.

Já: Jo to je jedno. Pojď se už najíst. Mám hlad.

Ella se na mě podívala a zasmála se.
Nevěděl jsem čemu se směje. Až po tom jsem si uvědomil že mám šlehačku na obličeji. Rozběhl jsem se k Elle a dal jsem ji pusu.

Ella: Ne neeeee! Johne vždyť já mám šlehačku ve vlasech. Johneee.

Já: No ale jsi ještě sladčí než jsi byla. A přišel jsem k Ell a dal ji pusu.

Ella se na mě podívala a pusu mi oplatila. Její pusa byla sladká. Šlehačku měla i na rtech.

Po její puse se podívala na stůl a šla uklízet. Já jsem odešel do koupelny si umýt obličej. Šlehačku jsem měl i ve vlasech. Po 15.minutách jsem vyšel z koupelny a přede mnou stála Ella v dlouhých bílých šatech s rozpuštěnýma vlasama a s čelenkou ve vlasech.

Já: Ello. Tobě to tak sluší. Jsi... Jsi úžasná.

Ella: Johne. Moc ti děkuju.

Přišla ke mě a dala mi pusu. Nevěděl jsem jak to stihla. Vždy jsou ženy ty kterým to trvá dlouho. Moc dlouho jsem nad tím nepřemýšlel a šel se teda taky upravit. Po 10.minutách jsem vyšel z koupelny a myslel jsem že Ella bude čekat v kuchyni kde nebyla. Podíval jsem se do obýváku kde taky nebyla. Šel jsem do spodní koupelny kde zase nebyla. Vyšel jsem schody a šel do ložnice, potom do horní koupelny a zase tam nebyla. Rychle jsem přiběhl ke vstupním dveřím. Otevřel jsem je tak prudce ze vypadly z pantu. Nad tím jsem ani tak nepřemýšlel můj cíl byl najít Ellu.

Ella: Johne. Co děláš?

Já: Hledám tě.

Ella: Aha a proto si pokazil dveře?

Já: No to je teď jedno hlavně že jsem tě našel. Přišel jsem k ní a dal ji pusu.

Konečně jsme šly do města. Nastartoval jsem auto a vyjely jsme. Ella mě zastavila.

Ella: Zlato. Můžeš to otočit.

Já: Proč?

Ella: Zapomněla jsem si doma peněženku.

Auto cuklo a já zatočil do prava. Za chvilku jsme byly doma a dveře byly v pořádku. Ella vyběhla po schodech a za chvíli byla zase v autě. Za půl hodiny jsme byly ve městě. Ella se zastavila ještě v místním obchodě si koupit plavky. Ja jsem na ní počkal v autě. Trvalo jí to 30 minut. Konečně vyšla. Vedle ní šel nějaký týpek a jen co vyšli z obchodu tak se ještě obejmuli. Ella nasedla do auta.

Splněný senKde žijí příběhy. Začni objevovat