Hellowa!
Hier hoofdstuk 4 sorry dat het altijd meer als een week duurt maar ik heb het nogal druk deze 2 komende maanden maar ik update altijd zo snel mogelijk!
En oogh god 18 maart beginnen mijn examens alweer :o
Enjoy!
-------------------------------------------------------------------------------------------------
Sam p.o.v
Ik wordt wakker door iemand die als een gek op mijn voordeur zit te kloppen. Met moeite gooi ik het deken van me af en loop naar beneden. Wie komt er nu ook zo hardt op mijn deur kloppen op dit uur? Het geklop wordt alleen maar harder. "JAJA IK KOM AL!" Roep ik naar de persoon die voor de deur staat. Ik versnel mijn looppas en kom al snel bij de deur die ik met een grote zwaai open trek. Ik kan niet zien wie het is omdat ik meteen wordt dood geknuffeld door 2 personen. Als de personen mij los laten zie ik dat Anouk en Lonneke voor me staan. Ineens begint Anouk hardt naar me te schreeuwen. "WAAR HEB JE GEZETEN WE WAREN MEGA ONGERUST!" ik trek mijn hoofd een beetje naar achter omdat ze zo hardt schreeuwt. "Anouk doe kalm ze is er nu toch." zegt Lonneke terwijl ze Anouk probeert te kalmeren. "Ja maar ze had belooft om iets te laten weten." zegt Anouk nu op een iets zachtere toon. "Ja dat weet ik en het spijt me maar er is zoveel gebeurt, kom binnen dan vertel ik jullie alles." Zeg ik terwijl ik de deur voor ze openhoud.
We zitten in de keuken en neem een tas en maak thee. "Moeten jullie ook wat?" vraag ik aan Anouk en Lonneke. "Ja gra.." maar Lonneke haar zin wordt meteen onderbroken door Anouk. "Nee we moeten niks vertel nu maar wat er gisteren gebeurt is." Zegt Anouk heel ongeduldig. "He doe eens rustig ze zal het heus wel vertellen hoor." zegt Lonneke met een klein lachje. "Oke dus moet er nu iemand ook thee?" vraag ik nog een keer. "Ja graag." zeggen ze in koor. Als ik klaar ben zet ik de mokken op tafel en ga zitten op een stoel. "Dus wat is er gebeurt?" vraagt Lonneke terwijl ze zit beter op haar stoel zet. Ik laat een zuchtje en begin mijn verhaal. "Dus ik ging naar het bos waar ik met Nick afgesproken had. Ik was echt bang dat er iets ging gebeuren dus wou ik nog terug draaien wat ik niet heb gedaan. Dus ik ging het bos in en zag Nick daar tegen een boom staan en ging dus naar hem toe. Hij begon gewoon te praten alsof er nooit iets gebeurt was. Dus ik vroeg waarom hij normaal deed en of hij niet vergeten was wat er toen was gebeurt." Ik laat een zucht en laat mijn hoofd naar benden zakken. "Wat is er toen gebeurt vraagt Anouk. "Hij en toen,daar nog over dat wil ik even af maken. En toen haalde hij iets uit zijn broekzak." Ik bijt op mijn lip ik woedt terug bang als ik er terug aan denk. "Wat haalde hij uit zijn zak?" vraagt Lonneke terwijl ze op het puntje van haar stoel gaat zitten. "Hij haalde een zak mes uit zijn broekzak." "Wat een zak mes waarom heb je me niet gebeld?" vraagt Anouk terwijl ze bezorgt kijkt. "Dat was ik van plan maar toen viel mijn gsm en Nick trapte hem weg. En dus ben ik weg beginnen lopen en toen viel ik. En toen duwde hij me tegen een boom en was van plan om me te steken." "Oh god Sam dat is zo erg hoe komt het dat je niet gestoken bent?" vraagt Lonneke. "Dus toen dat hij me wou steken riep iemand heel hardt en kwam naar ons toe. Het was een man rond de 22 ofso. Ik kende hem niet maar Nick wel. Toen zei de man dat Nick moest stoppen. Maar toen draaide Nick me om en zei als hij niet weg ging dat ik eraan ging. Maar toen ging hij de politie bellen en maakten Nick een snee in mijn wang en rende weg." zeg ik terwijl ik naar mijn wang wijs waar hij me had gesneden. "Nick is echt een monster;" Zegt Anouk dramatisch. "Dat weet ik." zeg ik terwijl ik van mijn thee drink. "Weet je nu wel wie die man was?" vraagt Lonneke. "Ja het was Louis,hij heeft me naar huis gebracht en mijn wang verzorgt en ik heb hem toen mijn verhaal verteld over Nick." Nu ik er aan denk Louis zou vandaag nog langs komen om zijn verhaal te vertellen. "Oeh Louis is hij knap?" vraagt Anouk terwijl ze met haar wenkbrauwen wiebelt. "Anouk niet nu en nu we het er toch over hebben hij komt vandaag nog langs." zeg ik. "Waarom?" vraagt Lonneke terwijl ik opsta om mijn gsm boven te gaan halen. "Hij gaat me vertellen vanwaar hij Nick kent." zeg ik terwijl ik de deur uit loop om naar mijn kamer te gaan . Als ik in mijn kamer ben loop ik naar mijn nachtkastje en neem mijn gsm en zie dat ik een berichtje heb.
JE LEEST
Forget the rules ~ Louis Tomlinson ~ dutch
FanfictionZe haten me. Waarom? Ik weet het niet. Ze zeggen dat hij door mij zijn afspraken en regels vergeet. Maar dat is niet waar,ze kennen me niet. Ze kennen mijn verhaal niet. Beter gezegt ze kennen ons verhaal niet. Louis Tomlinson fanfictie Een verhaal...