Hermelijn
we gaan vanddag naar 4e jaar zweinstijn hoge school van hekserij en hokus pocus.
Maar het is anders dan anders. Iedereen heeft het er over. wij hebben harry potter vermoord. Het is onze schuld! Wij waren er bij! Hermelien keek naar mij en ik keek haar precies zo het zelfde aan daar zijn we tenslotte tweeling voor. We liepen gehaast naar perron 9 3/4, ik keek of er mensen naar ons stonden te kijken, maar Hermelien sleurde me mee. Net op tijd sprongen we de tein in, en de trein begon te rijden. Iedereen keek ons aan.
Behalve Mafildus Korzel en Kwast die klapte en joelde luidruchtig.
Snel gingen we bij ginny en ron zitten "is het echt waar?" Vroeg ron. "Ik kan gewoon niet geloven dat Harry dood is." Zei hij, en zijn stem brak een beetje. Ik knikte en zag dat Ron probeerde onopvallend zijn tranen probeert weg te vegen. Om op een ander onderwerp te komen vroeg Ron aan ons "Welke vakken gaan jullie kiezen?" Ik wilde antwoorden, maar hermelien deed dat al "oh..we doen 3 nieuwe vakken: voorspellend rekenen, niveau 2 van kruide kunde en waarzeggerij leek ons ook wel leuk! Dat is nu in totaal dan... 1 vakken!" "Wat!" Zei ron vol onzet. "Maar dat is bijna alles!?" "Ron," zei Hermelien "Dat is alles." Rons mond viel open en ik kon het niet laten om eventjes zachtjes te lachen. Boos keen Ginny me aan en het viel me op dat ze de hele weg nog niks had gezegd.Ron
Nog net optijd sprongen ze de trein in malfidus klapte en korzel en kwast klapte braaf mee.
Uhhhg... wat haat ik die gozer.
"Is het waar" vroeg ik hermelijn knikte. Zij en hermelien hadden mij en ginny in de vakantie een brief gestuurd over wat er op zweinstijn was gebeurd.
Er liep weer een traan over ginny's wang. Ze had al een jaartje verkeering met harry, en ze kan het gewoon niet verdragen dat hij dood is.
"Hoe veel vakken gaan jullie dit jaar doen?" Vroeg ik hermelijn grijnsde en hermelien zei "oh.. we hebben 3 nieuwe vakken: voorspellend rekenen en niveau 2 van kruide kunde en waarzeggerij leek ons ook wel leuk, dat is dan nu in totaal, ehhh... 11 vakken!" Ik keek ze met open mond aan. "Maar dat is bijna alles!?" Zei ik, en Hermelien antwoorde "Ron, dat is alles!"
Ze hadden gewoon alle vakken gekozen die je kon kiezen! En je hoeft er maar 7!
Opeens viel het me op dat ginny de hele weg nog niets gezegd heeft.Hermelien
de conducteur kondigde aan dat we uit konden stappen. Ik stond op en liep de coupé uit. Toen we door het gangpad naar de deur liepen werden ik en Hermelijn van verschillende kanten vreemd aan gestaard.
Snel liepen we naar buiten, naar het kasteel.
Toen we bijna bij het kasteel waren zagen we de koetsen waarin de eerste jaars mee naar het kasteel werden gereden.
Maar de onzichtbare paarden die voor de koets stonden waren opeens zichtbaar, voor mij en hermelijn.
"Zie jij die paarden ook?" Vroeg hermelijn fluisterend aan ron "hè? Welke paarden? Ik zie niks!" Zei Ron verward. Opeens schoot me iets te binnen, Harry kon die paarden ook altijd zien! Dat kon alleen als je iemand heb zien sterven!
En ik en hermelijn hebben Harry dood zien gaan. Fluisterend gaf ik mijn andwoord aan hermelijn.
Opeens viel het me op dat Ginny de hele weg nog niks had gezegd.
JE LEEST
The Story Of Hermione {harry potter fanfic}
FanfictionDit is een verhaal gebaseerd op het boek Harry Potter van J.K.Rowling. Alle rechten van de personages gaan naar haar behalve de personages die ik zelf heb verzonnen. Het verhaal van Harry Potter is waar gebeurd. Maar alleen heeft J.K.Rowling het ve...