Tak, ženy moje (předpokládám, že tohle čtou tak nějak jen dívky... pokud ne, omlouvám se :D), odpovědi na vaše otázečky jsou tu!
⚛️ Jak dlouho by Jess vydržela bez Fleur?
Fleur: Rozhodně by nedala dýl jak týden! Jsem si tím jistá.⚛️ Vyběhal ten mozek Mike nebo mu ještě zbyl?
Mike: Proč v poslední době všichni naráží na můj mozek? Já ho mám! Jasné?⚛️ Fleur, na ty nákupy musíme, tak to vše neutrať. Kdy se vrátíš?
Fleur: Zlato, tebe už se nemůžu dočkat! Jak už jsem říkala, něco si hodím stranou a kdyby to náhodou nevyšlo (jelikož tu mají fakt děsně dobrý jídlo), tak skočím za babičkou Londonovou a ona mi jistě něco přihodí.⚛️ Tak jak se má babička? Našla si chlapa?
Babička: Drahoušku, k čemu jednoho? Motá se jich tu kolem mě aspoň pět a řeknu ti, že hezčí chlapy jsem v životě neviděla! S něčím se ti přiznám, ale pššt! Nejvíc se mi líbí jistý Jeremy. Je mu 85, ale je to kus!
⚛️ Jak tě napadlo tohle napsat?
- Ja vlastně ani pořádně nevím. Prostě to tak nějak samo přišlo. Jela jsem zrovna z dovolené a strašně se nudila, tak jsem přemýšlela a přemýšlela, no a najednou vzniklo tohle.⚛️ Co tě k tomu inspiruje?
- Tak nějak se pokouším držet úplně lehké dějové linie a zapojuji do toho různé hlášky. Ať je to něco, co jsem plácla já nebo má rodina nebo moji přátelé. Takže se vlastně dá říct, že mě inspirují moji blízcí svými řečmi.⚛️ Jaké měla Fleur dětství? Byla vždy takhle šílená?
Fleur: Já jsem měla naprosto skvělé dětství. Šílená jsem se už asi narodila, takže to rodiče měli těžké pěkně od začátku. Ovšem, největší grády to nabralo asi v patnácti, kdy jsem se dostala na střední. Tam jsem potkala samé takové blázny, jako jsem já.
Ale co si budeme povídat, vždyť by jste se tu beze mě nudili...⚛️ Jaká je Mikova vysněná partnerka?
Mike: Kuchařka, uklízečka, nějaká sexbomba!⚛️ Jaká je Nickova vysněná partnerka?
Nick: Musím si s ní hlavně rozumět. Nemám takové požadavky, jako ten o dva roky mladší blb, co si říká můj bratr. Chci prostě milou, obyčejnou holku. Dobře, aby to se mnou zvládala, tak musí být trošku takový blázen, ale to snad nebude takový problém. (Ještě taková vsuvka, aby mě někdo nepovažoval za zženštělého... Blondýna, pěkný zadek a aspoň trojky!)⚛️ Jaký je Fleuřin vysněný princ na bílém koni?
Fleur: Liam Hemsworth!!! Hodlám jít s Miley do ringu a tohohle krasavce si vybojovat!⚛️ Co Jess a Gray? Chtějí spolu být i nadále? Mají se pořád rádi?
Jess: I když to tak občas nevypadá, tak Graye nadevše miluji. Vím, že je to se mnou občas dost těžké, ale s kým ne? On je prostě úžasný a já o něj nikdy nechci přijít.
Gray: Jess je láska mého života. Možná to teď zní jako nějaké klišé, ale je to tak. Nikdy jsem nikoho tolik nemiloval, jako právě jí. Je to trochu blázínek, ale to k ní zkrátka patří.⚛️ Byly Jessina mamka a teta Agnes doopravdy nadšené, že dostaly poukaz na hubnutí?
Agnes: Já v tu chvíli myslela, že toho vola zabiju! Ale pak jsem si říkala, že nemůžu zkazit oslavu nějakým řevem, tak jsem to nějak rozdýchala. Vlastně já i Miranda (Jessina mamka), jsme měly opravdu co dělat.
ČTEŠ
The big family's holiday (Jessica and Grayson II.)
Teen FictionJessica Londonová, hlavní hrdinka z knihy Jessica and Grayson, nyní vyřáží na dovolenou s celou svou rodinou, Graysonem a Fleur. Člověk si pod pojmem dovolená vybaví válení se na pláži, nechat si nosit jídlo až pod nos, zkrátka relaxovat jak to jde...