Otázečky

434 30 13
                                    


notyourdisaster
1) Fleur, vrátíš se někdy pro svůj kaktus?
Fleur: "No, asi se budu muset smířit s návštěvou botanické zahrady u máš ve městě... Ale tak Devon se mi prý o kaktůska postará, tak snad ho budu moct navštívit."

katak2003

Otázky na Mika:

1) Si si istý, že to s Rudym nechceš skúsiť?
- Mike: "Proboha! Už tak z toho mám noční můry! Ani náhodou!"

2) Čo bude s tvojou kariérou striptéra?
-  Mike: "Tancovat umím, tělo taky dobrý a holky mě žerou. Asi to vážně zkusím!"

Otazky na Graysona:

1) Prečo si bol väčšinu/posledné kapitoly príbehu ticho?
- Gray: "Věř, že po takové době s takovými lidmi každému dojdou slova. Něco řekneš a všichni to otočí proti tobě! Obzvlášť Fleur a Mike... To jsou chodící katastrofy, co nezavřou hubu!"

2) Ako si to s nimi vôbec mohol vydržať?
- Gray: "Jindy bych řekl, že díky lásce k Jess, ale tady jsem to vydržel jenom díky každodennímu panáku, co jsem si dal k snídani."

Otázka na všechny:

1) Ako veľmi sa na vás podpísali následky vyrastania/žitia v tomto no, ehm... prostredí?
- Babička: "No, já jsem tam omládla aspoň o 20 let!"
- Agnes: "Nervy na pochodu každý den. Řeknu vám všem, bylo to náročné."
- Gray: "Mám vymluvenou díru do hlavy, ztratil jsem slova, ale byla tam naprosto kouzelná příroda, takže i krásné zážitky se najdou."
- Fleur: "Ta zasraná letecká doprava mi neumožnila přepravu kaktusu! To mě poznamenalo nejvíc!"
- Mike: "Já si nesu pořádný následky z toho ujetého číšníka! Ještě teď z toho mám husinu!"
- Jess: "Já jsem si to užila! Mika jsem zvyklá brát s rezervou od malička a stejně tak jsem se to už naučila u Fleur, takže pro mě to byla skvělá dovča!"
- Erick: "Jestli ještě někam pojedu dohromady s Fleur a Mikem, tak mi z toho asi jebne! Fleur je sice strašně pěkná, ale abych jí poslouchal dennodenně? Ani nápad!"
- Nick: "Jedna blondýna, druhá blondýna, brunetka, černovláska i rudovláska a dokonce černoška! Jo, já jsem si to užil."

Otázky na Devona:

1) Si rád, že sa ich konečne zbavíš? Budú ti chýbať?
- Devon: "Vlastně mi budou chybět docela hodně. I když jsou to takoví blázni, tak člověku přirostou k srdci. Hodně jsem se s nimi zasmál a to mi bude opravdu chybět. Doufám, že sem zase někdy přijedou. No, každopádně jsem zvaný k nim do Ameriky, takže se s nimi uvidím!"
*Autorka: Devonova cesta do Ameriky za touhle bláznivou rodinkou by mohla být dalším příběhem, tak jestli by se vám to líbilo, tak pište!*

Otázka na spisovatelku:

1) Nemáš v pláne spraviť viac príbehov o osude tejto famílie?
Autorka: "Určitě je nechci nějak utnout, to je jasné. Mně samotné by chyběli, takže určitě se na ně můžete ještě těšit. Jak už jsem několikrát zmiňovala, tak jsem se už pustila do psaní Deníku Fleur Douglasové.
Dále bych mohla psát:
*Mike London (tam by byl asi takový Mikův klasický život)
*Erick London (tenhle příběh by se nejspíš většinu času odehrával na kolejích na univerzitě)
*Nick London (hah že by Nickovo románky?)
*Devonova cesta (tady by asi figurovala většina rodinky)
Dál bych časem měla taky chuť psát něco o lidech z Fleuřina deníku, ale na to je ještě čas...

2) Kde si hľadala inšpiráciu?
Autorka: "Vlastně ani nevím... Prostě mě to vždycky nějak napadlo a už to bylo. Nebo často co třeba řekli moji povedení přátelé... Prostě různě."

The big family's holiday (Jessica and Grayson II.)Kde žijí příběhy. Začni objevovat