Volám sa Luna. Moje meno som dostala po mesiaci (Luna=mesiac po latinsky) mama už od malička milovala mesiac, neviem prečo ale bol preňu výnimočný. Každý večer keď idem spať pozerám na mesiac. Je to zaujímavé ale mám niaky citový vzťah k mesiacu je to v podstate veľká planéta ktorá je piesočná a a....verím že tam žijú Mimozemšťania . Btw (by the way=mimochodom) mám 18 rokov aaaa tak sa teším ako ešte nikdy. Konečne som voľná, všetko budem robiť podľa seba konečne, a nikto mi do môjho života nebude kecať.
S môjou sestrou láskou Jazmyn mojím všetkým sme to chceli osláviť v reštaurácii kde pracuje môj perfektný ocko,ale do v tedy do kým mi niekto nezavolal... Nemocnica-"slečna Luna Starling Myer?" Áno? Čo sa deje? Nemocnica -"poznáte Jazmyn Lawriense?" Áno?Čo sa dejeeeeee! Nemocnica-"mala vážnu haváriu!" moje srdce zastalo vo chvíli keď som počula Jazmyn meno...hodila som mobil na zem zobrala kľúče od nášho spoločného bytu a utekala som tak ako nikdy. Nebol cas čakať na autobus tak som tam išla po svojich. Keď som prišla ku nemocnici hneď som do nej vbehla a hľadala som najbližšieho lekára jednoducho hocikoho kto tam pracoval. Videla som predomnou doktora tak spm sa za nim rozbehla a spytala sa ho -"pán doktor neviete kde sa nachádza Jazmyn Lawriense? " doktor-"Áno áno práve ju doniesli. Je v izbe 146. Ale nepusti..." ani som ho nenechala odpovedať a utekala som za ňou. Ked som vošla do Jazmyn izby tak som ku nej ani nestihla prísť a vyhodili ma lebo že ju teraz idú preniesť na operačnú sálu. Mala som tak zmiešané pocity že som nevedela ci mu mám streliť alebo sa psychicky zrútiť...viete v takej situácii neviete čo a ako mate zareagovať. Sadla som si na kreslo celá roztrasená a už som len čakala. Je 18:38 prešlo už 6 hodín a stále o Jazmyn nič neviem. Čo sa deje? Myslela som že tento deň bude ten najlepší ale...ale to ja za to môžem keby že ju nepošlem do reštaurácie tak sa nič nemuselo stať!!! Ale... Doktor-"Luna úspešne zvládla operáciu. " Čo? Ďakujeeeeeeem ďakujem strašne pán doktor to je asi tá najlepšia správa za dnešok. Doktor-"niet za čo to vy máte naozaj dobrú bojovníčku kamarátku." V tej chvíli som sa na nič iné nesustredila iba na moju Jazmyn. Vošla som do jej izby sadla si ku nej a povedala so.
.....počkať! Čo? Prečo nereaguje? Veď.. počkať. Išla som znova za doktorom a spytala sa ho -"pán doktor? Prečo Jazmyn nereaguje?" doktor-"ouuu zabudol som vam povedať že je bohužiaľ v kóme. " nooo keď som toto počula slzy mi začali tak rýchlo tiecť až som si to neuvedomila že plač...revem. Ja som naozaj neverila že je to pravda veď.... "pán doktor? Ako dlho bude v kóme." doktora to veľmi zamrzelo keď som sa ho to opytala. doktor-"je mi ľúto ale v kóme môže byť navždy! "...
YOU ARE READING
Moon
Romance18 ročné dievča Luna stretne 23 ročného chalana, ich osud spojil obyčajný mesiac čo ďalej ...?