nečakané stretnutie

49 1 1
                                    

Vyšla som z izby a s plačom utekala. Keď som vibehla z izby ani som si nevšimla okolo idúcich ľudí. Utekala som a spadla som omylom na jedného chlapca, ktorý bol fakt fakt pekný,no to bolo slabe slovo. Ospravedlnila som sa mu a on sa s úsmevom na mňa pozrel a povedal mi-"nevadí. Som rád že si do mňa narazila." Vyhýbala som sa očného kontaktu lebo neznášam keď plačem a niekto na mňa pozerá. Ale bol strašne milý. Neznámy chlapec-"Ako sa voláš? Ak sa môžem opýtať? " Luna...už musím ísť.. Ahoj! Išla som domov a fakt že som sa pohádala s Jazmyn hneď potom ako sa prebrala,bolo mi to ľúto. Ale veď.... ja som myslela že mi to nebude brať za zlé a že ma pochopí. Očividne nechápe čo som prežívala keď havarovala. Keď som prišla domov. Ľahla som si na gauč zapla telku a plakala. Počas pozerania telky som niak zaspala a zobudila sa až ráno. Prešiel týždeň od stretnutia s chlapcom v nemocnici, a ja som naňho takmer zabudla. Neznámy chlapec -"strašne ma zaujímalo to dievča ta..ta Luna kde je a ako sa má... neviem prečo ale strašne ma zaujala." išiel som za doktorom a spýtal som sa ho či nepozná Lunu,že ona stále chodila za dievčaťom v izbe 149. Povedal mi iba že vie ako sa volá ale viac bude vedieť Jazmyn. Ja-"kto je Jazmyn?" to je to dievča za ktorým chodila. Poďakoval som a išiel som za tou...Jazmyn. Keď som vošiel do jej izby pozerala ba mňa že kto som povedal som jej všetko o sebe a čo chcem vedieť. Jazmyn-"oou ja neviem kde býva ale zdá sa mi že na Tasteen Street." ďakujem musím ísť. Išiel som za doktorom a povedal som mu že idem za ňou a on mi povedal že to nieje možné lebo ešte musím ostať v nemocnici. Strašne ma to naštvalo,ja som ju potreboval vidieť! Prešiel mesiac od kedy som sa zaujímal o Lunu. Konečne ma prepustil doktor a ja som už aj zabudol na Lunu.Luna- dnes som sa rozhodla ísť za Jazmyn ale doktor mi povedal že ju prepustili. V tej chvíli som si pomyslela že keď neprišla domov ku nám domov tak som si definitívne povedala že je to asi koniec. Odišla som z nemocnice a išla som sa poprechádzať po meste. Keď som išla do mesta stretla som tam toho istého chlapca čo som stretla v nemocnici. On sa mi pozdravil ako prvý a bol tak nadšený... Ahoj ty si ten chlapec z nemocnice nie? Povedal že hej ale bolo mi čudné ho volať hej ty tak som sa jo spýtala ako sa volá a on mi povedat že sa volá Justin Bieber. No nie je to krásne meno? No podľa mňa.... fufufuuuu je to sexy meno pre sexy chlapca.... On má fakt dokonalé oči... On je celý dokonalý. Ale nepredbiehajme ešte ho nepoznám. Justin-" bitch fuck never ever ja som vedel že ju nájdem a stretnem a...a bude moja! Nejdeš na kávu Luna?" súhlasila som už som sa konečne potrebovala odreagovať. Justin-je tak sexy že ju mám chuť uniesť do mojej kômorky a tam sa s ňou hrať.....

MoonWo Geschichten leben. Entdecke jetzt