So zmiešaným pocitmi som zdrhla a utekala domov. Tak strašne ma vytočili. Dobre nič sme spolu nemali ale ako načo ma volal na kávu keď sa tam oblyzuje s mojou bývalou najlepšou kamarátkou? Ja vôbec nežiarlim len ma to vytočilo. Ale okej nezaujíma ma to ani pred tým som sa o neho nezaujímala tak prečo by som mala teraz? Dávam si otázky a ani sama na nich neviem odpovede. No fajn nemyslím naňho! Nie...! Po sklamanom dni som zaspala a na ďalší deň mi o 12 naobed zaklopal niekto na dvere. Otvorila som a tam stál Justin. Ja som sa naňho pozrela a pribuchla mu dvere pred očami. Justin hovoril že to nebolo tak ako to vizeralo. Ja som si povedala ako vie že som ho videla...a Justin na to odpovedal videl som ťa. Bola som prekvapená že prišiel za mnou ale... stále ho neznášam, naštval ma. Otvorila som dvere a poslala som ho kade ľahšie! Justin-"Luna nechaj si to vysvetliť. Nebuď tvrdohlavá! " Keď som toto počula tak som myslela že nie len mu tam otrepem ksicht o stenu ale že ho vyhodím cez okno. Ja som tvrdohlavá ? Vážne...povedal on toto? Ja-" Ja som tvrdohlavá...niesom tvrdohlavá len ide o to, že ak chceš s niekym chodiť okej ale aspoň si ma potom nevolaj na kávu a nenamotávaj si ma okolo prstu!" Justin-" Luna aspoň raz ma počúvaj, už od prvej chvíle ako som ťa videl tak som vedel že si úplne super dievča. O nič mi nejde ja ani nechcem aby sme sa pohádali pred tým ako sa spoznáme,nechcem aby si mi už nedala šancu...ja ti to vysvetlím. Po tom ako si odišla tak som išiel za tebou ale Jazmyn si na mňa sadla a začala ma bozkávať. Naozaj ja nemám záujem o takú namyslenú a preniknú mrchu!" Pouvažovala som nad tým čo mi povedal. Možno klame a možno nie,ja neviem pretože ja som už o priateľa prišla kvôli tomu že ma priateľ podviedol. Tak ja naozaj neviem komu a čomu mám vedieť. Ja-"Justin možno mi neklameš ale možno áno ja neviem ja len chcem povedať ľudia si opúšťajú a aj ty si človek takže...ak sa to budw ešte raz opakovať tak sme spolu skončili! Hovorím to tak ako keby sme spolu chodili,neber to tak že k tebe niečo cítim to vôbec není pravda!" Justin - ona naozaj nevie klamať veď je do mňa zaľúbená ako nič. Nehovorím že mne sa nepáči je fakt sexy dievča takže dal by som si povedať. Ale okej súhlasil som a sľúbil som jej že sa to už nebude opakovať. Takže ame sa dohodli. Ja- Bolo mi blbé ho poslať preč tak som ho pozvala dnu. Dali sme si čaj a kecali sme. Všetko sme si vysvetlil a už to bolo okej. Ale je milé že za mnou došiel. Rozprávali sme sa takmer o všetkom. Páčilo sa mi že bol pri mne uvoľnení, a nebol taký utiahnutý. Je zatiaľ ten najlepší chalan ktorého som kedy poznala. Justin sa pozrel na mňa keď som hovorila a chytil ma za krk a začal ma bozkávať...
KAMU SEDANG MEMBACA
Moon
Romansa18 ročné dievča Luna stretne 23 ročného chalana, ich osud spojil obyčajný mesiac čo ďalej ...?