~4~

952 49 0
                                    

" Az első óra előtt a helyem olvastam, Cortez pedig a padomon ülve szórakozott a telefonjával. Már amúgy is feladni készültem az Amerikai tragédiát , mert egyáltalán nem tudtam ráhangolódni, túl sok emlékkép kavargott a fejembe, amitől időközönként elábrándoztam vagy éppen elmosolyodtam, amikor Edina és a két másik a-s lány becsörtetett a termünkbe.

- Cortez - szólt Dina, és azért erre felnéztem. Cortez felvont szemöldökkel, kérdőn nézett rá, mire Dina kihúzott a zsebéből egy... egy kitűzőt. Nem igaz, ez soha nem adja fel?

- Kösz - bólintott Cortez, és maga mellé lerakva a jelvényt tovább nyomkodta a telefonját.

- Nem nézed meg, mi van ráírva? - kérdezte Edina.

- Ja, de - emelte fel újra Cortez, elolvasta a szöveget, és ismét Dinára nézett. - Kösz.

- Nincs mit - húzta széles, MTV reality show típusúra a mosolyát, majd ugyanúgy Dave- nek is adott egy kitűzőt.

- Hé, és mi nem kapunk? - "háborodott fel" Ricsi.

- Nem. Bunkóknak nem jár - "vágott vissza" Edina, és füttykoncert közepette kivonult az teremből.

- Mutasd - kérte el Kinga Dave jelvényét, majd elolvasta, és egy szép dobással egyenesen a kukába hajította. Csont nélkül.

- Hé, azt én kaptam - nevette el magát Dave.

- Igen? Hát vedd ki onnan, ha kell - felelte lazán Kinga. ott a pont. Dave soha nem nyúlna a kukába. Szerintem semmiért.

Sajnos nem láttam mi volt ráírva Cortez kitűzőjére, és nem mertem elkérni, mert az azért elég ciki lenne. A következő pillanatban Cortez oda sem nézve felkapta és a kezembe nyomta. Kicsit jól ismer. A jelvényen egyébként ez állt: "Jövőre hiányozni fogsz. Xxx Dina" Te jó ég.

[ Szent Johanna Gimi 8./1 - Örökké ]

SZJG idézetekOù les histoires vivent. Découvrez maintenant