Nina padla do niakej diery. Bola to veľká tmavá miestnosť s koľajnicami. "Kde to do pekla som?" povedala Nina. Pád bol z veľkej výšky. Pod sebou si všimla že jej to ubralo srdiečka. Keď sa po miestnosti pozrela lepšie uvidela oranžovú tekutinu čo sa približovala k nej okamžite skončila na druhú stranu. Domyslela si že to bude tá lavá o ktorej jej chalani hovorili. Vybrala mobil a vytočila Tomáša. Asi po pol minúte jej konečne zdvyhol. "Čo je?" ozvalo sa s telefónu. "spadla som do niakej jami je tu lavá a a ubralo mi to život...." povedala Nina. "Si asi v podzemí sú tam aj koľajnice?" spýtal sa Tomáš. "áno " povedala Nina. "No dobre tak ma teraz dobre počuvaj :Chod za tými kolajnicami a skús nájsť zlato, irony alebo diamanty ." povedal Tomáš. "A ako to vyzerá?" spýtala sa Nina. "Teraz dobre počuvaj Filip ti vysvetlý ako sa krafti a ako vyzerajú rudy" Tomáš dal Filipovy mobil do ruky a začal vysvetľovať. Keď jej povedal základné veci položil mobil a Nina išla hladať. No najskvor si ľahla na zem a chvilu si pospala zem bola príjemne vyhriata od lávy. Keď dospala vstala a išla po kolajniciach. Našla vozík v ktorom bola truhlica otvorila truhlu a našla tam 5 diamantov 16 ironou komplet zlaté brnenie, 3 ender perly a iron meč veľmi sa potešila vsetko si dala do inventara a nasadla na vozík v ruke mala meč a na sebe brnenie nebála sa ničoho. Keď dlho nič nenašla tak si z dreva vyrobila krompac nakopala kocky a vyšla z podzemia no tam ju čakalo nemilé prekvapenie. Začalo pršať a vyliezli všetky príšery vliezla do domu a vsetky veci si dala do truhlice a dívala sa z okna. Vydela tam creepera ,zombikou a kostlivcou ale bolo na nich niečo veľmi zvláštne creeper mal ruky, kostlivec bol fialový a zombik mal miesto hlavy kačku.Rozhodla sa to neriešiť a išla si ľahnúť ked sa ráno zbudila mala 16 zmeškaných hovorov...
ĎAKUJEM VÁM VŠETKÝM ZA VOTES A FOLLOWING.UŽ SA BUDEM SNAŽIŤ DODRZIAVAŤ GRAMATIKU AJ KEĎ MI TO URČITE NEPOJDE TAKŽE VEĽKÉ SORY ZA GRAMATIKU.
DU LIEST GERADE
Výprava Do Minecraftu
FantasyPráve sedím na gauči u môjho kamaráta Filipa je tu s nami Tomáš, Jessica a Nika. Chalani na počítači hrajú niaku kockatú hru a mi ich ohovárame "Tomáš nepôjdeme von?"opýtala som sa ho. "Počkaj musíme to dohrať"odpovedal. "To čo je za blbú hru?" Spýt...