Nový pomocník

95 3 0
                                    

Keď sa pozrela od koho sú tie zmeškané hovory prekvapivo neboli ani od chalanov ani od Jessici ale od niekoho kto mal skryté číslo prišlo jej to divne ale naspäť nezavolala. Mala už len 10 % na mobile a zisťovala ako si tu môže dobit mobil. Zatiaľ čo premýšľala chalani sa dohadovali s Jessicou čo ďalej. Dohodly sa že Jess zavolá ich kamošovy zo školy ktorý sa minecraftu rozumie veľmi dobre a poradí sa s ním čo ďalej. Nina zavolala chalanom " Filip si tu?" spýtala sa Nina " áno som." Filip na to. "Nevieš náhodou ako si tu dobiť mobil celkom by sa mi to zišlo " spýtala sa Nina. "Áno viem polož si to na redston bude to fungovať o sekundu ho máš nabity." Filip zložil mobil. "No tak idem to vyskúšať " povedala si. Zatial čo si nabijala mobil Jessice niekto zazvonil na zvonček. Otvorila a bol to Ching Jang ich čínsky spoluziak so školy nedávno sa tu prisťahoval aj s rodinou. "Ako mosem pomost " spýtal sa Ching. "No vlastne neviem ako sa to stalo znie to neuveriteľne ale Nina, Tomáš a Filip sa dostali do tej hry minecraft či ako sa to volá a potrebujeme ich dostať späť " povedala Jess. " Rosumiem tomu sprafne? Oni sa dostali do tej chry a chsu sa dostat späť je to felice difne." Ching odpovedal. "Áno ani ja tomu nemôžem uveriť ale je to tak." "Dofre teta ale musis mi za to neco dat dofre?" "Áno určite si Nina za pomoc od teba s tvojho rodineho obchodu kupi 20 tričiek Justina Biebera." "Dofre dohodnute pod mi ich ukasat". Jessica mu ukázala hru a Chingovi sa podarilo na obrazovke nájsť chalanov.

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Apr 26, 2017 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Výprava Do MinecraftuWhere stories live. Discover now