41 - Nincs cím

28 3 6
                                    

Bocsánat a kihagyásért, igaz lófingnyi volt.

Na szóval. Lehet mégsem tudok a Nem normális családból új részt hozni. Hétfőn mazsorettem volt, kedden színház, a szerda nem lett volna elég két nap leírásához (bár ki tudja) meg műkorcsolyát néztem. 😫 Ma atlétikám volt, szóval ja, nem lesz rész. Bocsi.

Egyik csökjent értelmiszintű osztálytársamnak megmutattuk Viszkok Fruzsit még tegnap.

Reni megadta a csatornája nevét.  Na, ma az okos oszt. társam alias Müller (xddd) felírja a táblára : Vizkoks Fruzsi.

Mi dőlünk a röhögéstől és mondjuk neki, higy nem úgy kell. Aztán mondja, hogy jaaj tudja már hogy kell leírni.

Vislok Fruzsi.

Gratulálok báttya' nagyon okos vagy.

A végére csak kiküszködze, és le tudta írni normálisan.

Másik sztori. Nagyszünetünk vokt ebéd után. Nem tudom mit érezhettünk, ne is kérdezze senki. Rövidujjúban ülünk a műfüves pálya szélén.

Én: na én most napozok.
Lili (NariNeeChan) : *ordít* Tina nigger akar lenni!
Reni (HanMinJong) : *ordít* Tina nigger palit akar!
Dóra (LittleMinion04) : Tina nigger gyereket akar egy nigger palitól! *persze ő is ordítva*

Aztán nigger pali helyett jött Obama. Aztán hogy én écccaka chatelek vele. 

Reni: szerintem mást is.

Aztán Dóra lett a következő áldozat.

Aztán Reni, hogy homoszexuális a palija, aztán hogy ő is az.

Aztán szivattuk még kedves Müllert is, meg Csicsibogyot is. Úgyhogy jól elvoltunk.

Ja, tesin úgy seggre estem, hogy sztem' agyrázkódást kaptak, mert ha ugrálok vagy rázom a fejem, még most is megfájdul. 😔

Tök jó, hogy visszafelé haladtam az eseményekben xd

Na mára ennyi elég belőlem, pápá! 😘

a hülyeség könyveWhere stories live. Discover now