Jajj.. XDDD
Őszíntén megmondom.. szeretek iskolába járni. Az idióta osztályom miatt, mert sokat hülyülünk. Na de, kezdem is mesélni, mi történt ma!
Zsolti megszólal, még első óra előtt: Mi lenne, ha egy lyányt úgy hívnának, hogy Leszbi?
Osztály: *LOL*
Zsolti: Ha hangoskodna, mondanám neki, hogy Leszbi-kuss!
~~~
Tanbá': Olvassuk el a szöveget Vörösmarty feleségéről Csajághy (Csajági xd) Lauráról.
@AppleboyDominik : Na most Ági vagy Laura?
~~~
Tanbá': Kör, vagy tortaábrának is nevezik (kördiagram)
Én: A torta az finom!
~~~
Tanbá': Dóri, olvassuk fel a szöveget!
Dominik: Dóri (Dóra), kalandra fel!
~~~
*nyeltanon éppen vázlatot írunk a füzetbe*
Dóra: Szerintem azt nem fontos odaírni..
Tanbá': Akkor ne írd. *flegmaa*
~~~
Nyelvtanon az állítmányról tanultunk. (Vki ismeri azt az Aldis reklámot? xd)
Tanbá': Mit állítunk?
Mi:
-Olcsó!
- Mi olcsó?
- Az Aldi!
*trollface*
~~~
Dominik: *valamelyik szünetben Dominik éppen banánt hámoz* *sikeresen leszedi a banán héját* *odamegy az ablakhoz* *kihajítja az ablakon a banánhéjat* Repülj tobááább!
~~~
Valamilyen Vörösmarty verset olvastunk.
,,A füttyös ég alatt"
Dominik szerint: ,,A fütykös ég alatt"~~~
Még a Conról van egy sztorim. Jó, kettő is.
Már sétálunk visszafelé a Conról a metróhoz.
@Nephenee : Játszuk zt, hogy amerikai turisták/túristák(?) vagyunk! *röhög* Áj dont szpík inglis!
*később*
Lili: Áj lájk Mondokon, Mondokon iz gud. Oh, ö börd! - milyen az a madár?-
Én: Öhm... *elkezd találgatni* Ja, szarka!
Lili: Oh, áj lájk szarka! Szarka iz ö... madár!
(Lili, mit gondolhatott akkor rólunk anyukád? xdd)
~~~
Jajj, mára ennyi elég belőlem. Este van már, nem boldogítok tovább senkit, na bye-bye!