Halii! (Csibu felfdezi a környezetét☝)
A tegnapi versenyről annyit, hogy jó volt és a 3. helyezést értük el. (10 csapatból! LilRinie😂😂) Sokat röhögtünk, mert volt mindenféle téma. Szval ennyit errő'!
Nya, ma is aktív volt azt osztály (köszi osztályom!😍)
Nos.
Angol óra. Éppen szép engedély kérő (Can I have a cappuccino, please?/Kérhetek egy kapucsínót?) mondatokat írtunk.
Tanár néni: Na, eddig csak I, I, I, I, I, I, I (áj, áj, áj 😂😂) volt, most you legyen a mondatban.
*Lilivel _Nephenee_ gyorsan egymásra nézünk*
Én: *suttogva* Aite, aite, aite, aite, aite, aite, aite..😂😂😂(👇Jaksonieee😍😍 Papillion 👇)
~~~
Aztán törin történtek a leghülyébb dolgok:
Tanár úr: Dicsértessék A Jézus Krisztus (Katolikus iskola LVL ámen)
Harnos: Szevasz (valószínűleg nem hallotta a tanár xddd)AppleboyDominik : *hangosan olvas*
...Amerika bevándorlói.. Migránsok?
Tanár: Pontosan.
Dominik: *folytatja az olvasást* ...A lakosság száma megnövekedett.. A migránsok miatt?Zsolti: Tanár bácsi, a gyapot milyen növény?
Harnos: Olyan, mint a marihuána! 😂
(Azt nem tudom, hogy ez hogy kapcsolódik a törihez..)Dominik: Mit kell csinálni?
*Közben mi hangoskodtunk*
Tanbá': Csendet!Dominik: Úh, majd gyereknapra hozni kéne Xbox-ot és vetítsük ki a projektorral (van vetítő cucc, igen)
Harnos: Jó ötlet! Majd közbe hallgassunk BTS zenét! A lyányok meg majd táncónak'!
Lili és én: *besírnak😂😂😂😂**Utána visszatértünk a tananyaghoz*
Dominik: És mit ettek a rabszolgák?
Én: Amit találtak. *Trollface*Hát csodálatos töri óra volt, remélem a jövőben is ilyen jól fogunk órákon szórakozni😂😂😂 A mi osztályunk az ,,egy bolond százat csinál" elvre épül, de Dominik és Harnos a fő mókamesterek, mint olvashattátok.
Köszöntem a figyelmet, remêlem jól mulattatok az osztályom idiótaságain, sziasztoook!😘