Modell

99 12 2
                                    

-Harry ezt a fiút miért nem hoztad eddig ide-pillant rám édesapám.

-Mert két napja ismerem elnézést három.-nevettem fel.

-Hogy is hívják az urat?-kérdezte apám.

-Zayn Malik, Mr.Styles -mosolygott kedvesen a fiú.

-Ugyan csak Edward-szolt rá apa.

-Rendben-bólintott Zayn.

-Gyertek üljetek le-mutatott a székekre.-Szóval Zayn kérdezgetek egy kicsit ha nem gond.

-Nem dehogy nyugodtan-egész nyugodtnak tűnik.

-Hány éves vagy?-tette fel az első kérdést.

-16 január 12.-én leszek 17-válaszolt.

-Iskola?-

-John Barclay Gimnáziumba-mondta.

-Jövőd? Mik a céljaid?-

-Hát érettségi, mindig is modell akartam lenni de édesanyám szerint ebből nem lehet megélni.-

-Ez megcáfolnám, de édesanyád akkor, hogy egyezik bele, hogyha felveszlek modellnek mivel kiskorú vagy kell a beleegyezése-világosította fel apám én csak csendben hallgatlak.

-Úgy beszéltük meg hogy 1 évet kapok ha viszem vele valamire akkor maradhatok a szakmában ha nem egyetemre megyek.-válaszolt Zayn.

Úgy néz ki ő mindent gondosan eltervezett.

-Utolsó kérdés. A fiam öltöztetett vagy magadtól ez a stílusod?-vonta fel a szemöldökét.

-Magamtól-felelte a fiú.

-Én egy órája jöttem el Louiséktól- mondtam-Így szedtem össze a házuk előtt-mentegetőztem.

-Állj Louis? Csak nem a barátod?-nézett rám csillogó szemekkel.

-Nem-vágtam rá egyből.

-Még nem-kuncogott Zayn apám rá kapta a fejét.

-Ismered?-kérdezte vigyorogva.

-6 éves korom óta a legjobb barátom-nevetett fel.

-És meleg?-kérdezte apa a kezdem kezdett pirulni.

-Hát nem igazán habár-pillantott rám.

-Na jó elég legyen Boo Bear nem meleg az egy dolog, hogy bejön de nem vagyok szerelmes belé-zártam le.

-Boo Bear? Így az anyukája hívja-nevetett fel Zayn.

Apám felkuncogott.

-Szóval folytassuk-szólalt meg ismét apám-Zayn jó a kiállásod jól nézel ki a stílusod is a helyén van. A szüleidnek alá kéne írnia a papírokat és csütörtökön kezdhetnél is egy ruhapróbával aztán fényképész egy hónap múlva pedig a bemutató-sorolta apám.

-Ez azt jelenti, hogy fel vagyok véve?- pislogott nagyokat Zayn.

-Igen fiam igen-mondta kedvesen mosolyogva apám.

Zayn arcát látni kellett volna.

-Harry-néz rám nagy szemekkel- hallod rohadjak meg örülők, hogy süket és balfasz vagy-röhög fel.

-Kösz kösz- duzzogok.

-Úgyis kérdezni akartam, hogy miért sebes a fejed-nézett rám furcsán.

-Sétáltam péntek délután a parkba telefonoztam nem figyeltem a lábam elé és pofára estem Louis gördeszkájába.-vontam vállat.

-Ügyes vagy kisfiam.-Zayn telefonja megcsörrent.

-Bocsánat - állt fel és sétált arrébb.

-Szia Bell-köszönt mosolyogva.

-Nem tudom megkérdezem Harryt-mondta.

-Bell kérdezi, hogy ha végeztünk el e megyünk hozzájuk enni mert a szülei grilleznek-mosolygott.

-Mehetünk-vontam vállat.

-De azért úgy , hogy holnap suli-nevetett apám.

-Év vége van és ötösre állok mindenből-néztem rá értetlenül.

-Tudom-nevet fel.-menjetek csak.-mosolyog.-Zayn mikor tudnátok bejönni aláírni a papírokat?-

-Holnap?-kérdezett vissza a fiú.

-Remek délután négykor megfelel?-

-Persze, köszönöm a lehetőséget-mosolygott.

-Én köszönöm-fogtak kezet.

-Viszlát Edward-köszönt a fiú.

-Szia apa-intettem neki.

Elindultunk le a lifttel.

Elköszöntünk a portástól is.

Majd a kocsimba beülve indultunk el előbb hozzám mert kitaláltam, hogy vigyünk valami rágcsálnivalót.

Bementünk az üzletbe.

Vettem 4 chipset 3 colát 2 almalevet.

-Hallod Bell-nek van tesója?-kérdeztem.

-Igen egy kishúga meg egy bátya aki az ikertesója és csak 2 perccel idősebb nála.-mondta.

-Wow nem is tudtam-lepődtem meg inkább a másodikon.

-Majd megismersz minket-nevetett fel-meg mi is téged-simította meg a vállam.

Megláttam egy rózsaszínt plüss pónit és úgy döntöttem, hogy megveszem Bell húgának.

Gyors kifizettem a vásárolt termékeket és indultunk is.

Nem messze Zaynék utcájától kanyarodtam le a fiú mondta az utat.

Egy otthonos kis ház előtt álltunk meg.

Zayn kopogtatott az ajtón.

Egy csinos fiatal nő nyitott ajtót.

-Zayn szívem gyertek csak.-nézett ránk kedvesen-te bizonyára Harry vagy-pillant rám.

-Igen asszonyom, hozunk egy kis rágcsálnivalót meg innivalót-mutattam fel a lét szatyrot.

-Jajj illetlen vagyok Emma vagyok nyugodtan tegezz-kapott a fejéhez.-ugyan nem kellett volna-simítja meg az arcom.

Kedves nő.

A plüss pónit a kezembe fogva sétáltam Zayn után. Kint ült Louis Niall Liam és még egy fiú meg egy egy-két évvel fiatalabb lány.

-Sziasztok srácok.-örül meg nekünk a lány.-Harry bemutatom James-t az ikertesóm és Lilit a húgomat.-a fiúval kezet fogtam.-Egy kérdés-néz rám furcsán.-miért van nálad egy plüss póniló?-nevet fel.

-Igazából a húgodnak hoztam, mert Zayn azt elfelejtette megemlíteni, hogy ne egy négy éves kislányra számítsak-mindenkiből kitört a nevetés-De figyelj vegyük úgy, hogy ezt 5 évvel ezelőtt kaptad tőlem-adtam oda a nevető lánynak.

-Köszönöm-ölelt meg nevetve-ígérem kirakom a szobámba.-nyomott egy puszit az arcomra.

-Kész a kaja gyerekek-hozott ki Emma két tányér húst meg hamburger zsemlét ketchupot majonézt mustárt .

Majd visszament innivalóért is.







Just hold on !Where stories live. Discover now