Divat

109 11 0
                                    


Az órámra nézve tudatosult bennem, hogy fél 11 van. Az ágyból kimászva siettem le a konyhába ahol Louis és Bella ült.

-Jó Reggelt- mosolyogtam rájuk.

-Neked is- szóltak vissza szinte egyszerre. A hűtőhöz ballagtam.

-Nah szóval reggelire ajálnhatok semmit meg semmit meg üres a hűtőt- nevettem fel belenézve az üres tárgyba.-szerintem rendeljünk valamit.-röhögök fel.

-Felőlem-vont vállat Louis álmosan.

-Mivan nem aludtál miért nem szóltál, hogy adjak óvszert-kuncogtam rá és a lányra nézve.

-Van barátom és az nem Louis-nevetett fel a lány. Ránézve nem csodálom gyönyörű lány nem mű mint a legtöbb modell és lány akik a sulimba járnak.


-Nem csodálom te legalább nem vagy mű-mosolyogtam rá.

-Aranyos vagy-kuncogott fel a lány- a meleg srácok mindig tök aranyosak- nyújtotta rám mosolyogva a nyelvét.

-Hát ez ilyen-kuncogok fel. Louis megfagyva bámul minket.

-Te tényleg soha nem hallottál még Harryről?-kérdezte a lány rá nézve.-csak mart akkor tudnod kéne, hogy meleg mert ő aztán nem titkolja.-néz rám kedvesen.

-Miről maradtam le?-jön hozzánk ásítva Zayn.

-Te tudtad, hogy Harry meleg?-kérdezte tőle Lou.

-Ki nem?-kérdezte Zayn.

-Tényleg csak én nem tudtam?-néz rám Lou.

-Én nem titkolom ezt mindenki tudja felvállalom az Ízlésem és az intetitásom mert nem szégyenlem azt aki vagyok-vontam vállat.-az ,hogy egyesek mit gondolnak erről azt meg leszarom. Foglalkozzon mindenki magával.

-Na pontosan ezért vagy sok ember példaképe. Mert te képes vagy rózsaszín szívecskés ingben végigsétálni akárhol.-néz rám kedvesen Bella.

-A ruhatáram 80% nőies színekből áll-röhögök fel.-mármint sok a rózsaszín és lila cuccom-a két fiú furcsán néz rám.

-Komolyan?-néz rám a két fiú.

-Gyertek-hívtam őket magammal. Felrohantam a lépcsőn egyenesen a szobámba.

A gardrób szekrény ajtaját kinyitva elállt még a lélegzetük is.

-Ez kurva jó-vette ki Zayn a tigris mintás inget.

-Vedd fel-néztem a szekrényembe és megakadt a tekintetem egy a térdén szakított fekete farmeron.-ezzel.-adta a kezébe.- Jó akkor játszunk divatbemutatót-kuncogtam- Loui- néztem be a szekrényembe.-Vedd fel ezt-adtam a kezébe a tengerkék inget egy sima fekete farmerral.-Bell gyere velem-ragadtam meg a lány kezét és húztam át anyámék szobájába.

Anyu gardróbját kinyitva elővettem egy virágmintás lenge egybe szoknyát.

Egy szintén virágos topánkával.-tessék- mosolyogtam rá.

Majd kislisszoltam a szobából, hogy át tudjak öltözni.

Én pedig meglepetésnek találtam ki amit felvettem.

Rákaptam egy sima köntöst, hogy a srácok még véletlen se láthassák meg.

-Készen vagytok?-kiabáltam fel az emeletre.

-Kész-szólt egyszerre vissza mindenki.

-Gyertek akkor-kuncogtam fel.

Louis jött le elsőnek hát mit ne mondjak kurva jó segge van.

Aztán Zayn tényleg modell alkat.

És végül Bell.

Nagyon szép lány a barátja büszke lehet rá.

-Te jössz Hazza-néz rám kihívóan a lány.

-Már én se vagyok magamba olyan biztos-röhögtem fel.

Felmentem a lépcsőn úgy, hogy már ne lássanak engem.

Levettem a köntöst és elindultam lefelé a lépcsőn.

Az arcukat látni kellett volna.

Egy feszülős picsanadrág és egy sima világos zöld izomtrikó volt rajtam.

Mire leértem a lépcsőn visszaszereztem a magabiztosságom.

-Kurva jól áll Harry-mondta Louis-sosem gondoltam, hogy egy férfinek jól állhat a rövidnadrág- mondta.

-Ezt én terveztem-mondtam-a csípő része vékony viszont az ülepe úgy van kialakítva, hogy ne törje szarrá senki golyóit-kuncogtam.

-Na jó muszáj felpróbálnom-közölte Lou.

Fogtam magam és kibújtam belőle.

-Tessék vágtam hozzá az anyagot.

A fiú gyors nadrágot cserélt eszméletlenül állt rajta a feszes anyag.

-Hallod tartsd meg-közöltem vele.

-Louis geci jól áll rajtad-mondta neki Zayn is.

Ebben a pillanatban telefoncsörgés hallatszott.

Zayn felkapta az asztalról a telefont.

-Szia tesó-szólt bele.

-Harrynél.

-Styles

-Nem

-Hosszú

-Mi?

-Bazd elfelejtettem

-Ott vagytok

-Egy fél óra múlva?

-Okés

-Szia Li.

-Na mit felejtettünk el?-néz Louisra.

-Basszus meg volt beszélve fél egyre a pályára-vakarta a fejét.

-Harry jössz velünk?-kérdezte a fiú

-Ha nem zavarok-vontam vállat.

-Loui gyere így-mondta neki a lány.

-Hát Harry?-nézett rá.

-Neked adom-közöltem.

-Én viszont azért felöltözöm ha gondoljátok adok ruhát amibe lehet mozogni is- néztem rájuk.

-Az jó lenne köszi-mondja Lou.





Just hold on !Where stories live. Discover now