Este

109 16 1
                                    


Zayn alsógatyában jött vissza.

Befeküdt mellém az ágyba.

-Elmeséled, hogy hogy ismerkedtetek meg a többiekkel?-kérdeztem mosolyogva.

-Szívesen-mosolygott.-Még oviba.-nézett a plafon felé mosolyogva- Homokot szórtunk Bell hajába.

Ő pedig szólt az óvó néninek a néni meg a szülőknek.

A szülők azt akarták, hogy béküljünk ki.

Nagyjából sikerült is.

Akkor még velünk volt Luke is.

De ő egy másik sztori.

Igazából 6.ba kezdődött.

Bell minden srácnak bejött szinte az osztályba.

Eric az egyik menő rámozdult de Bells nem akarta.

Niall beverte a képét-nevetett fel.-aztán mivel a haverjait ráhívta a szöszire mi meg kiálltunk mellette.

Jóba lettünk Niall pár hétre rá összejött a szöszkével.

Egy gimibe jelentkeztünk igaz, hogy Liamet és engem külön osztályba tettek de a barátságunk a régi kiállunk egymás mellett tényleg mindig-mosolyogva mesélte.

-Nagyon szereted őket igaz?-kérdeztem.

-Igen-mosolygott.

-Elárulod ki az a Luke-mászok fölé megcsókolva.

-Ő is velünk volt végig csak beteg volt 2 éve ilyenkor pontosabban 05.11.én belehalt a rákba.-folyt le egy kósza könnycsepp az arcán.

-Én sajnálom nem tudtam-suttogtam.

-De márt tudod és ez a lényeg-csókolt meg.-mesélsz magadról?-kérdezte most ő.

-Mit?-kérdeztem vissza.

-Mondjuk volt már valakid?-kacsint.

-Volt-dőltem vissza mellé.

-Fájó pont?-kérdezte szomorúan.

-Eléggé-bújtam hozzá-7 éves korom óta volt a legjobb barátom-suttogtam.

-Jessy Wink?-kérdezte. Óvatosan bólintottam.

-14 éves korunkig együtt voltunk pontosan 3 évig voltunk körülbelül együtt.-folyt le egy könny az arcomon-de ő rájött, hogy nem meleg.

Fájt nem szóltam hozzá.

Szép lassan eltávolodtunk.

Mindenki szerint boldog az aki gazdag.

De ez nincs így egyedül voltam.

Addig amíg Louis el nem ejtetett.

Soha nem volt egynél több barátom és elképzelni nem tudod mennyit jelentett mikor megláttam tegnap reggel Louis-t és Bell-t a kapuban rém várva.-mosolyogtam.

-Tudod milyen édes vagy ilyenkor-nevetett.

-Jó , hogy itt vagy-pusziltam meg az arcát.-még ha csak állpasiként is.-tettem fejem a mellkasára.

-Nem muszáj, hogy áll legyen-nézett le rám.

Furcsán néztem fel rá.

-Mármint amíg nem jössz össze Louis-sal lehetne ez igazi is.-nézet le rám.-csak nem erős szerelmi hanem erős baráti szeretettel.-puszilt szájon.-na meg erős testi vonzalommal-kuncogott a fülcimpámba harapva.

-Én benne vagyok-nevettem fel mert csikizett a lehelete.

-Olyan furcsa vagy Harry-nevetett.

-Miért?-néztem rá furcsán.

-Mert lányosan öltözködsz fested a körmöd néha úgy érzem domináns vagy de ilyenkor meg pont fordítva-nézett rám.

-Hát ilyen vagyok-kuncogok-tudok domináns lenni az erőm és a testem megvan hozzá de őszintén nem szeretek-vontam vállat.-néha jól esik irányítani de amúgy meg szeretem ha testi kényeztetésben engem irányítanak.-csúsztam lejjebb hasára feküdve így nézve fel szemeibe.

-Akkor jó mert már féltem-kuncogott a srác.-amúgy nagyon jól szopsz-elpirultam.

-Öhm köszi-pirultam el ha lehet még jobban.-fura magáról a nemi életről beszélni-nevettem fel-főleg a teljesítményről-vigyorgok.

-Pedig reméltem, hogy elmeséled, hogy ez , hogyan is működik mert nem pornóból akarom megtudni-simította meg oldalam.

-Elmesélhetem-vontam vállat.

-És ki is fogod tudni nyögni a szavakat mert nem úgy nézel ki.-nevet fel arcomon.

-Persze- ülök fel törökülésbe.- hát igazából gondolom az elejét tudod; csókok izgatás aztán általában az ánusz izgatásával kezdődik. Aztán ujjal kezd tágítani és végül beléd hatol és mozog de persze ez nagyon leegyszerűsítve.-meséltem el neki.

-Harry te már?-suttogta.

-Öh hát igazából úgy nem csak izé.-nyöszörögtem.

-Na mond nyugodtan.-nézett rám nyugtatóan.

-Hát pasival még nem voltam.-vettem nagy levegőt-de kíváncsi voltam az érzésre-suttogtam-vettem egy dildót.

-Neked van dildód-nyögött fel.

-I-igen-kuncogtam.

-Mutasd már meg-csillant fel a szeme.

-Zayn nemár-nyüszítettem elvörösödve.

-Kérleeek-nézett mélyen a szemembe.

Lassan álltam fel az ágyról.

A szekrényből elővettem egy kis dobozt aminek a mélyén a játékszer volt.

-Még ez is rózsaszín-kuncogott fel.

-Még szép.-fogtam kezembe a gumis tárgyat.

-Meddig tudod bekapni?-nézett rám izgatottan.

-Nem tudom nem próbáltam még-néztem rá szégyenlősen.

-Ne nézz rám ilyen szemekkel ha te abba beleültél nem vagy ártatlan-mutatott rám.-nah muti meddig megy add fogom-megfogta a végén lévő izét ahol meg lehet fogni.

Behajoltam a dildó elé.

Számba vettem a végét és lassan engedtem egyre beljebb.

Egészen addig amíg el nem értem Zayn kezét.

Majd ki is engedtem.

-Beszarok-néz rám nagy szemekkel.-ez hány centi?-kérdezte elámulva.

-23-nézek rá.

Vissza adta a kezembe én pedig vissza süllyesztettem a doboz mélyére.


Just hold on !Where stories live. Discover now