1.

56 9 0
                                    

,,Există oameni ce nu pot fi uitați deși uitare e o lege a firii, există sentimente ce nu pot fi diminuate deși timpul schimbă totul"

- Vorbești despre el de o lună întreagă, numele lui e lipit pe buzele tale și pare că nicio propoziție nu are sens fără a-l pronunța.

Prietena mea are dreptate, pentru a mia oară are dreptate, nu mi-l pot scoate din minte, pur și simplu imaginea lui face parte din mine, vocea sa mi-a rămas întipărită în minte bucurându-mi auzul, râsul său angelic răsună nesfârșit în interiorul meu.

- Nu știu, bine? Chiar nu știu, nu înțeleg, nu pot să controlez asta, pur și simplu îmi e imposibil, crezi că eu nu vreau să îl uit? Crezi că nu vreau să scap de imaginea unui necunoscut ce îmi bântuie visele? Ți se pare ciudat, recunoaște! Recunoaște că mă consideri nebună pentru că am sentimente față de un străin!

- Ți-a întunecat rațiunea, nu mai gândești limpede, chiar și comportamentul tău e diferit, te schimbi, știu un lucru, faci tot posibilul ca destinele voastre să se intersecteze, dacă soarta va vrea se va întâmpla, nu trebuie să forțezi lucrurile.

- Pur și simplu sunt îndrăgostită iremediabil de el, sunt ca un copil ce vede pentru prima dată marea, te rog nu mă judeca, sunt aceeași eu, nebună, ciudată, supărăcioasă și rea, sunt prietena ta și vreau doar să mă lași să mă pierd în visul ăsta, e o fericire temporară, știm amândouă, dar vreau doar să simt că sunt mai aproape de acel ,,noi" dorit de toți.

SkiesUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum