bir

370 42 9
                                    

Her gün titizlikle kontrol ettiği posta kutusunu tamir ediyordu. Eskimiş, vidaları düşmüş ve boyası dökülmüştü. Artık bu pislikte yapamayacağını anlamış olmalıydı. 

Son gelen tanıtım afişleri, gazete ve faturalar dışında sadece bir mektup vardı. Hepsini bir kenara bırakıp kutuyu onarmaya başlamıştı. Hava neredeyse yağacaktı ama bulutlar inat ediyordu. 

İşini hemen halledip yere bıraktığı, posta kutusundan aldıklarını topladı ve evine girdi. Gazete, tanıtım afişlerine göz gezdirdikten sonra faturaları mutfak dolabına astı. 

Geriye mektup kalmıştı. Umuyordu ki bu mektup Hogwarts'tan gelmiş olsun. Fakat ne yazık ki mektubun rengi pembe idi. Bu rengi çok severdi ama gereksiz bir ayrıntıydı. 

Arkasını çevirdi ve düzenli, el yazısıyla yazılmış ismini gördü. ''Jong-Dae'ye.'' 

Zarfı açtıktan sonra gelen parfüm kokusu başını döndürmüştü. Bu cidden çok güzel kokuyordu. Naneyi ve kokusunu çok severdi. Bu da gereksiz bir ayrıntıydı. 

Zarfın içindeki kağıdı sakin bir şekilde açtı ve önce arkasına göz gezdirdi. Ön sayfaya da baktı fakat pek bir şey yoktu. Kısa bir mektuptu. 

''Hatırla.

                          Seni ne kadar çok sevdiğimi.

Özür dilerim. 

Bu hatırlayamayacağın kadar gereksiz bir ayrıntı. Gerekli olduğu zaman kesinlikle bana yaz. Numaram zarfta.'' 

Hiç düşünmeden zarfla birlikte mektubu çöpe attı ve gazetesini alıp kahvesini soğutmadan koltuğa yayıldı.

-------------------------------------------------------------

Bu fic tamamen hediye amacıyla yazıldı. ÇOKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKSEVDİĞİM BİRİNE ADI LAZIM DEĞİL BAŞ HARFİ ELİF 

Doğum günün kutlu olsun CHABUEOL. Çok daha güzel şeyler yapabilmek isterdim ama internetten bu kadar oluyor ^^ Nice senelere.. 

REMEMBER + #BAEKCHEN Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin