Hey,selam.
Sadece bu iki kelimeyi yazmak için saatlerdir klavye ile boğuştuğuma inanamıyorum.Ama en azından başladım,şimdi saçmalamadan devamını getirmem gerekiyor değil mi? Mail adresimi falan okumadan direkt mesajı açtıysan şu an kim olduğumu merak ediyorsun ve sana kim olduğumu söylediğimde neden bu kadar saçma bir mesajı okuduğunu anlayacaksın.Ben Vanessa,Zayn.Liseden falan demeyeceğim çünkü geçirdiğimiz vakiti bir zaman dilimiyle kısıtlamak istemem.Yıllar sonra çalışma odamda oturup bir taraftan 2 yaşındaki bebeğimin odasına bağlı olan kamera sistemini izlerken bir taraftan da sana yazıyorum ve inan bunu neden yaptığım hakkında hiçbir fikrim yok.Ben değiştim Zayn.Sen de değiştin,bunu biliyorum çünkü geçen gün sokakta yürürken kocaman bir billboardda senin fotoğrafını gördüm.O her zaman nefret ettiğin kravat boynunu sıkarken gülüyordun çünkü başarılı bir şirketin vardı.Yani fotoğrafının yanında yazan yazılardan anladığım buydu.Suratını gördükten sonra sokak ortasında kahkaha atmaya başladım çünkü sen takım elbiselerden nefret ederdin.Mezuniyet balosuna kot pantolon ile gitmek için beni ikna etmeye çalışmalarını hatırlamamak elde değildi.Seni görene kadar unuttuğumu sanıyordum.Ama sadece gülen yüzünü görmek bile kendimi kandırdığımı anlamaya yetti.Amacım ne bilmiyorum,ama seninle yeni hayatlarımız hakkında konuşmak istiyorum.Telefon numaranı bulamadım,o yüzden mail atıyorum yani umarım maillerini sekreterine okutup önemsizleri sildiren bir patron değilsindir çünkü bu mail başkalarına önemsiz gelebilir,ama benim için önemli.Üstelik sekreterine rezil falan da olmak istemiyorum,o yüzden lütfen bu maili sen oku.
Telefon numaramı yazıyorum,okuduğunda bana oradan cevap yazarsan sevinirim.Bir şey söylemeyi unuttum.
Eğer bilgisayar ve internet icat edilmemiş olsaydı ve şu an bunu bir kağıda yazıyor olsaydım,elinde tutacağın kağıt üstüne düşen damlalar yüzünden buruşmuş ve kötü bir görünüme sahip olacaktı çünkü birbirimizden gittiğimiz günden beri ilk kez bugün ağlıyorum.
Gözyaşı lekelerim yerine,emoji gönderiyorum.
💧💧💧💧💧💧
İyi dileklerimle,
Vanessa.