Prolog

33 3 2
                                    

Příliš optimistická, moc málo sebevědomá a talentovaná.. tak mě vidí mí přátelé.
Pak je tu ale dost lidí, kteří se mě mermomocí snaží přesvědčit o opaku.. že jsem bezcenná, prachobyčejná služka a pomocnice k ničemu.. a tím 'dost lidí' myslím hlavně svou famílii.

Jsem Sam Widen. Taky mi můžete říkat Minnie..Kyu..
Jsem dvaceti letá dívka napůl asijského původu, díky čemuž mám dost zajímavé rysy.. kůži bledou, oči modré a vlasy hnědé do Čech. Ovšem trochu sešikmené oči a ty hnědé paprsky v nich mají na starosti geny asijské strany, stejně jako fakt, že mé vlasy jsou i přes tu hnědou dost tmavé a sem tam objevím šedý vlas.

Abyste si s tou famílií nemysleli, je to trochu složitější.. ještě jako malá jsem tragicky přišla o maminku a tatínek tu teoreticky nikdy nebyl.. je to složitý..

V té takzvané ' rodině' jsem pěstounem. Prakticky se o mě nestarají, a nikdy nestarali. Jen na mě brali finanční příspěvky..

Ale víte co? Mě to už netlačí.. už je mi to jedno.. teď mám lidi, kteří mě mají rádi takovou jaká jsem.. je to mých pět kamarádek.. naši malou skupinu si vybrala společnost Universal.. budeme dělat to, co jsme vždy chtěly..

----------------------------------
Vítám vás u mé nové knížky.
Bude to dost zmatené, ale i tak doufám, že si čtení užijete 😊😊
Btw. Tohle je můj první prolog tak mějte trochu soucit.. snad jsem vás jim moc neodradila..

Ještě dnes by měla vyjít první kapitola..
Bude se na vás těšit u pokračování

ILY💖LM

From Hell To Haven {FF-BTS}Kde žijí příběhy. Začni objevovat