Okul Alışverişi

101 7 2
                                    

Saate baktım.16.00 olmuştu.Daha alışverışe çıkmamıştım.Üstümü,saçlarımı düzelttim.Yanımdan hiç eksik etmediğim eyelinerımı elime alıp aynanın karşısına geçtim.Gözümün üstüne uzun,siyah,kalın bir çizgi çektim.Babamın bana verdiği kredi kartını el çantama koydum.Bu arada küçük anahtar askılığındaki anahtarlardan üzerinde "Jennah" yazanı farkettim.Benim için yaptırılmıştı.Onu da çantama attıktan sonra dışarı fırladım.Gökyüzüne baktım.Kararmıştı.Yağmurluk iyi bir seçim olmuş gibiydi.Telefonuma baktım.Sessizde kalmıştı.Cevapsız aramalar?!27 tane?!Harika,Damla aramıştı.Üzgünüm.Size anlatmayı unuttum.Onlar benim Türkiye'deki arkadaşlarım.Buraya geleceğim için çok üzülmüşlerdi.Hayret,Beyza aramamıştı.Yine ailesiyle başı dertte olmalı.Bu arada yürümeye devam ettim.Evet,okul üniforması alacağım yeri araştırmıştım.Uzak sayılmazdı.

...

Bedenime uygun gördüğüm bir formayı alıp kabine girdim.Giydikten sonra çıkıp karşı taraftaki boy aynasına bakmaya başladım.Bu arada solumdan gelen bir erkek sesiyle irkildim.

"Sence de gömlek biraz dar olmamış mı?"

AVM'lerde erkeklerin kabinde giyinen sevgililerini bekledikleri yerde oturuyordu.Bal rengi saçları vardı..Masmavi gözleri bakışlarına ayrı bir derinlik katıyordu.

Sakin ol şapşal.

"Ben Nick."

dedi karşımdaki yaşayan meteor.Elimi uzattım.

"Jennah."

"Uniformandan anladığım kadarıyla aynı okuldayız."

Bu arada cebinden bir mesaj sesi geldi.Telefonunu çıkardı ve dudak büzdü.

"Üzgünüm,gitmeliyim."
"Görüşürüz" diye el salladım.

...

Zamanın nasıl geçtiği hakkında hiçbir fikrim yok,cidden.Neler olduğunu bilmiyorum.
"Aşık oluyorsun,şapşal."

Ah,iç sesimi öldürsem ben de ölür müyüm? Çünkü muhtemelen bunu deneyeceğim.Keşke nerede olduğunu bilseydim.

Ayrıca tavanla bakışmayı kessem iyi olacak.Bugün okulumdaki ilk günümün sabahı.Biliyor musunuz,gece uyuyamadım ve sabah da alarmsız uyandım.Gözlerim şişmiş miydi? Koşarak aynaya baktım.Hayır harika şimdi duş almalıyım.

Çıktıktan sonra hızlıca giyindim.Bir beden büyük aldığım gömleği de giydim ve aşağı indim.Siyah çantamı ve siyah converselerimi de alıp elimdeki gofretle evden çıktım.Okul yakındı.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Aug 21, 2014 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Merhaba Londra..Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin