Fate

67 2 7
                                    

Sometimes you are just mad about how everything went..
Starting blaming your fate cursing destiny.
But it doesn't matter.
At the end you just have to let go.
I remember in winters i would wake up at 4 am go outside.. lighting a cigarette under the rain when everybody else was asleep and i would feel like am the only one alive.
I remember with every walk I buried another memory.
Overthinking about how the things went , how they should have went but still at the end you just have to let go.
I remember thinking about my youth . Is it over yet? Are we young only once ?
I remember cursing my fate over and over ,I remember everything . I just can remember letting it go. I remember trying but I can't remember succeeding . I remember breathing but I can't remember living. I remember laughing but I can't remember being happy. I remember crying but I can't remember being sad. I remember working but I can't remember being tired. I remember shouting but I can't remember being angry. I remember family and friendsfriends but I can't remember their presence. I remember me but I can't remember myself. Is this so called " emptiness " ?.Or so called "dead" ?.i always thought i was destined for much greater things in life. Is this really my fate?

the personification of lifeWhere stories live. Discover now