Yu-Topia nyüzsgött a zenétől és a nevetéstől, miközben a hatalmas csapat tagjai élvezték a páratlan alkalmat, amikor együtt lehettek azokkal a barátaikkal, akik gyakran országokra voltak tőlük. Yuuri és Victor esküvőjének tiszteletérem Yuuri összes korcsolyázóbarátja megjelent Japánban, pár nappal az esküvő előtt. Az olyanok mint Phichit és Yurio már tíz nappal ezelőtt megérkeztek és csak azután távoznak majd miután az ifjú pár elmegy a nászútra. A többiek mint JJ és Seung Gil csak aznap érkeztek, az előbbi teljes extázisban volt a meghívástól és az esélytől, hogy együtt lehet a korcsolyázó társaival. Az utóbbi Phichit terrorjának hatására érkezett, a thai fiú tudta hogyan fogja meg őt. Korcsolyázók sora érkezett meg, Guang Hong, Mila és Minami ők érkeztek először Otabek után. A Crispinók és Emil együtt repültek, Chrissel karöltve. Leo, Celestino és Georgi repültek Yakovval és Liliával a príma balerina összeszidta az edzőt aminért vonakodva fogadta el a meghívást, azt mondta úgy kell jelen lennie mint Victor apja.
Mivel ez volt az első nap, mikor az összes barát egy helyen tartózkodott, legelőször bemutatkozással és egy barátságos versennyel indítottak, A Jég Kastélyban amit Yuuko nagylelkűen kölcsön adott. Később, elkezdtek vitatkozni, hogy kinyerte a versenyt ami azt eredményezte, hogy Yurio szinte átszúrta korcsolyájával JJ-t miután a kanadai túl sokszor mászott rá. De egyébként a délután azzal telt hogy a korcsolyázók megmutatták erősségeiket és megtanították egymást arra hogyan fejlesszék gyengeségeiket. Mindegyikük már úgy volt jelent mint barátai és vendégei a Katsuki-Nikiforov klánnak, nem pedig mint versenyzők. Amellett azt akarod hogy a versenytársaid a legjobb formában legyenek így aztán igazán megfigyelheted ki a legjobb, nem ?
Most, az óra mutatója már közelített az éjfélhez és az edzők mind visszavonultak éjszakára amellett érveltek, hogy ők már túl öregek a hülyeségeikhez és nem akarnak felelősekké válni a további történésekért. Az asztalonk az ebédlőben, Yu-Topiában teljesen megteltek a korcsolyázók vacsorájából megmaradt tányérokkal. Yuuri az órájára pillantott, és végig nézett a rendetlenségen, elhúzódott vőlegénye ( wow, az a szó megkétszerezte a szívverését) vőlegénye polip karjaiból. Victor megtartotta az ígéretét amit Yuurinak tett miszerint mértékkel iszik vagy Yuuri nem alszik vele és így józanabb volt mint kellett volna. A korcsolyázók sora észrevette az önuralmat a vőlegényeken és úgy döntöttek, követika példájukat, tartózkodnak a sok alkoholtól, habár a japán szaké összes változatával megismerkedtek, a nem hiszem hogy ez alkohol fajtától a megfulladok olyan erős fajtáig.
- Yuuri - énekelte Victor a nevét, miközben újra kinyújtotta karjait felé. - Hová mész ?
- Kitartás Victor, le kell szednem az asztalokat. Tudom, hogy az onsen telve van vendégekkel, de ez nem jelenti azt, hogy úgy kell kinéznie mint egy disznóól.- Mondta és átlépte az alvó Makkachint a konyhabejáratánál.
- Yuuri igazán ügyel a hely kinézetére, ugye ?- jegyezte meg Guang Hong lágyan, miközben a japán férfit figyelte.
- Hát persze hogy! Még Detroitban, Yuuri egyszer sárosan jött haza egy gyakorlatról, rémülten és fáradtan de amint lefürdött és kitakarított mindenhol, sokkal jobban érezte magát. Visszagondolva, ő mindig verseny előtt vagy után volt. Néhány ember stressz evő, Yuuri stressz takarító. - mondta Phichit, miközben újra pörgette az aznap éjjeli fotókat a telefonján, és megpróbálta kitalálni melyiket posztolja és milyen feliratot adjon hozzá. - Emellett, ez az otthona így normális, hogy nem akarja rendetlennek látni, mindig tisztán kell tartani a vendégeknek.
-Hmmm, értem. - Guang Hong egyetértően hümmögött, elgondolkozott azon amit a thai fiú mondott.
Ezalatt Yuuri egy-egy tálcával tért vissza, és anélkül hogy figyelmet szentelt volna a meglepődött arckifejezéseknek, letette a tálcát az asztalra és felegyenesedett. Legördítette a kis szőnyeget és elhelyezte felette az asztalt. Visszatolta az asztalokat a helyükre, a TV-t visszatolta a helyére. Olyan gyakorlottan forgatta vissza a szobát eredeti alakjába mintha egy hurikán szabadult volna be a szobába és sürgött forgott volna 10 percig, egyfolytában. Nem figyelte a hirtelen beálló csendet a társalgásban. Mindenki abbahagyta a beszélgetést és Yuurinak szentelték figyelmüket.
Miután elégedett volt a szobával, amit csípőre tett kézzel felmért(nagyszerű kilátást biztosított így Victornak és Chrisnek kerek fenekére), megfordult és a tálcák felé vette az irányt. Felkapta az egyiket és szünet nélkül elkezdte felpakolni rá a tálakat, tányérokat, amikor minden szakszerűen elhelyezett, teljesen nyugodtan megemelte a tálcát és bevitte a konyhába.
Visszatért és összeszedte a hátra maradt tányérokat és az evőeszközöket Egy magas toronyba halmozta őket, dacolt a gravitációval, úgy kapta fel a nagy halmot mintha semmiség lenne és újra a konyhába indult, nem engedte hogy akár egy tányér is leessen.
Az utolsó útján, felkapta a csészéket és poharakat és piramis formában felpakolta őket a tálcára. Amikor felállt látni lehetett, hogy a tálca teljesen tele volt, egyik szélétől a másikig. Hátrébb lépett az asztaltól mielőtt megfordult volna a csaknem összeomló halommal, ám Makkachin úgy döntött épp itt az ideje megrohamozni Victort, aki Yuuri mögött ült. Az idő egy töredéknyi másodpercre megfagyott, amikor úgy tűnt minden elfog törni.
Mindenki megmozdult, vagy Yuuri felé kapott vagy összerándult vagy Victor esetében csak felállt és füttyentett. Mert Yuuri a bal lábán állva egyensúlyozott. Lábujjhegyen állt, feszes maradt miközben két kézzel markolta a tálcát, a pupillái összeszűkültek miközben azon gondolkozott hogy ez olyan mintha egy triple axelt ugrana, a bal lába felemelkedett maga mögött, majdnem felrúgta a kis asztalt.
Yuuri kifújta a levegőt miután mindkét lába a földön volt, majd megbizonyosodott arról hogy egy csésze vagy pohár sem tört össze.
- Ez közel volt. Makkachin ezt ne csináld még egyszer! -korholta lágyan Yuuri az uszkárt akin látszott hogy szégyelli magát, Yuuri biztonságban kivitte a tálcát a konyhába, teljesen hátrahagyta a barátait akiknek az álla a padlón hevert.
Yurio volt az első aki felocsúdott és csak annyit mondott.: -Mi a fasz történt ?
- Nos a több évi balettozás és jégkorcsolya segít az egyensúlyozásban. - egészítette ki Phichit.
- Ugyanilyen edzésem volt és nem hiszem hogy megtudnám csinálni ezt. - hangzott a válasz Sarahtól akit teljesen lenyűgözött az eset.
- Biztosan a rúdtánc órák csináltak vele valamit, az egész felső teste erős ha erre akarsz utalni. - tette hozzá Chris illedelmesen. Különböző felkiáltásokat kapott válaszul, különböző korcsolyázóktól, egy halálos pillantást egy orosz tanulótól és egy számító pillantást a vőlegénytől aki azon gondolkodott hogyan tudná hasznosítani Yuuri egyensúlyát és erejét.
YOU ARE READING
Katsuki Yuuri 5 rejtett tehetsége (és egy ami nem annyira rejtett)
FanfictionMár csak pár nap van a Victuuri esküvőig így minden korcsolyázó csatlakozott kedvenc párosunkhoz Hasetsuba, hogy együtt izgulják végig ezt a pár napot. Amíg ott tartózkodnak, mindegyikük tanul valami újat a japán korcsolyázóról amit ez idáig nem tud...