3.fejezet Fantasztikus szakács

232 22 1
                                    

  A parti után ahol leitták magukat és Yuuri rajzai nyilvánosságra kerültek, az onsen visszatért a normális kerékvágásba. Ha legalábbis normálisnak nevezhető az, amikor a világ legjobb korcsolyázói egy helyre gyűlnek. Phichit egy csapatot alkotott Minako senseijel és elkezdték megszervezni a legjobb esküvőt, a legjobb barátjának és a bálványának, ez azt jelentette, hogy kötéllel húzta a többi korcsolyázót azért, hogy tegyék amit parancsol. Phchit talán ártatlannak és édesnek tűnik de sose feledjétek, azt hogy ő az Instagram  Legfőbbje. Ez azt jelenti, hogy a legkülönfélébb embereket is sakkban tartja zsarolással. De alapjában véve, Phichit sok erővel bír, és nem fél ezzel visszaélni sem.

De a dolog úgy áll, hogy amikor egy egész horda elit atlétát egy helyre gyűjtesz, nem tudod megállítani őket a versengésben, és különösen abban nem, hogy ne eddzenek. A világklasszis sport emberek ott tartózkodása csodát művelt Hasetsu gazdaságával, jóval több túrista jött meglátogatni a várost mint az elmúlt pár évben együtt véve. A Jég Kastély különösen jól profitált ebben a hónapban. Yuuko és Takeshi hálásak voltak a korcsolyázóknak  a bevételért és úgy döntöttek, egy fél napra bezárják a pályát és átadják a korcsolyázóknak. Yuri mint várható volt, kihívta JJ-t és folytatta a szétzúzását. Otabek filmre vette az egészet így Yuri később posztolhatta. Phichit, Leo, Guang-Hong, Chris és Victor bátorította a versenyzőket, miközben Yuuri megpróbálta megállítani őket mert nem akarta, hogy a barátai megsérüljenek a nagy nap előtt. Emil, a Chrispinók, Mila és Georgi úgy döntöttek, kimaradnak a drámából és a pálya egyik sarkába húzódtak habár a kis mérete miatt elég nehezen helyezkedtek el. Csatlakoztak a többiekhez, amikor Yuri kihívta Victort egy Quad Jump versenyre, a többiek mondták az ugrásokat és bírálták kié lett a jobb. A különös kihívás pontjai eredményeztek egy vérontást Yuuko előadásában, ez volt az egyetlen amit produkálni tudott ezért küldött egy "Csalódtam benned és elutasítom az egész létezésed" pillantást a korcsolyázók felé.

Yuuri ezután eljött és megígértette Otabekkel, hogy visszafogja Yuurit. Visszament Yu-Topiába, hogy segítsen az édesanyjának. A többiek később szétszóródtak, meglátogatták a kis város különböző részeit mielőtt visszaszállingóztak a fogadóba, így a szobák készen állhattak a fogadásukra. Ám az étterem még nyitva állt a publikumnak, így egy nagy tömegnyi város lakó gyűlt össze az ebédlőben, hogy ott étkezzenek. Amikor meglátták a japán férfiakból álló lármás tömeget, akik már részegnek tűntek, a Katsukik úgy döntöttek felszabadítják Victor régi szobáját, a másik bankett termet, ami tele volt asztalokkal és tatamikkal. Yuuri már visszatért, hogy segítsen így amikor a többieket Mari bevezette a másik bankett terembe, minden készen állt.

A háttérben lágy japán zen zene szólt, miközben a korcsolyázók belepték a szobát. Három alacsony japán asztalt helyeztek el egymás mellett a szoba közepén, a puha tatamik beterítették a kemény fapadlót. Miután kezet mostak, minden korcsolyázó leült. Fáradtak voltak az egész napos korcsolyázástól és városnézéstől. Yuuri egy csészékkel és pár üveg szakéval megrakott tálcával együtt belépett. Mari követte egy pár kancsó vízzel és gyümölcslével.

   -Hey srácok, hogy érzitek magatokat? - kérdezte Yuuri, miközben elhelyezte a csészéket a korcsolyázók előtt, a szakét a felnőttek elé tette. Yuri megpróbált elcsenni egy üveggel Yuuri tálcájáról de az idősebb sokkal gyorsabb volt. Mari elhelyezte a kancsókat a szoba közepén és elvette a testvére tálcáját és kiment.

Az emberek egyszerre kezdtek bele a mondanivalójukba, a hangok egy nagy kavalkáddá alakultak Yuuri felállt összepréselte ajkait és próbált nem nevetni de egy széles mosolyt így sem tudott visszafogni.

 -Oké, oké. Behozom az ételt és kaja után elmondhatjátok.

  A korcsolyázók lecsillapodtak, Yuuri visszament a konyhába majd felszolgálta az ételeket. Sushival és sashimivel megrakott tányérokat, udon tésztát, rizs golyókat és hagyományos yu-topiai tarjatálat hozott be. Voltak ott különböző ételek, thai tekercsek, kínai gombócok, orosz pirogok. A lányokat lenyűgözte a sok fajta étel, a fiúknak összefutott a nyál a szájukban a finom illatoktól.

Katsuki Yuuri 5 rejtett tehetsége (és egy ami nem annyira rejtett)Donde viven las historias. Descúbrelo ahora